Депутат Верховної Ради від фракції «Слуга народу» Дмитро Костюк обраний по одномандатному виборчому округу №65 витратив 4, 353 тис. доларів на рекламу в соціальній мережі Facebook.
Щоб бути "ближче до народу" політики широко використовують можливості сучасних рекламних майданчиків для висвітлення своєї діяльності. Поряд з друкованими засобами масової інформації, телебачення, провідне місце у політичній рекламі політиків займає інтернет-реклама. Реклама у соціальних мережах Instagram та Facebook є одна із їх складових.
Скільки витрачає на рекламу у соціальній мережі Facebook Народний депутат України 9-го скликання Костюк Дмитро Сергійович?
Вказані відомості є відкритими даними для усіх користувачів, перейшовши до Бібліотеки реклами Facebook, видно, що сторінка "Дмитро Костюк - народний депутат України - 65 округ" створена 18 червня 2019 року, її назва вже змінювалася два рази. Загальні витрати даної сторінки на рекламу, пов'язану з питаннями суспільної важливості, виборами або політикою у період з 25 червня 2019 року по 6 жовтня 2021 року (на час публікації), становить 4353 доларів США.
З яких Rostmedia - 208 $, реклама без заяви про джерело фінансування ≤ 100 $, Фонд кандидата Костюк Дмитра Сергійовича від ПП "Слуга народу" - 538 $, особисто Дмитро Костюк 3 566 $.
Про рекламу, пов'язану з питаннями суспільної значимості, виборами або політикою Facebook зазначає: