Ошукав громадян на 4,5 млн грн: житомирські поліцейські викрили організатора call-центру з «днр»

На Житомирщині слідчі повідомили про підозру 46-річному «експосадовцю» з так званої «днр», який організував call-центру і «заробив» понад 4,5 млн грн. Постраждали від шахрайських дій мешканці Житомирщини – понад 140 осіб. Про таке інформує Житомирське районне управління поліції № 2.

Фігурант створював товариства з обмеженою відповідальністю, які реєстрував на спільників – так маскував свою шахрайську діяльність. Дані використовував для відкриття фіктивних юридичних осіб і створення особистих кабінетів, через які проходили незаконні перекази.

Операторів call-центру навчали методів психологічного впливу. Відтак вони під виглядом співробітників служби безпеки банків телефонували людям і під приводом «верифікації» чи «захисту» рахунків дізнавались конфіденційну інформацію: логіни, паролі, CVV-коди та SMS-підтвердження. Маючи ці дані, заходили до онлайн-банкінгу потерпілих, переказували їх кошти на свої рахунки, а тоді знімали готівку через банкомати.

– Поліцейські Житомирського райуправління №2 встановили причетність організатора до підбору персоналу, координування роботи call-центру, контролю за фінансовими операціями та розподілу викрадених грошей, – йдеться у повідомленні.

Слідство з'ясувало, що з липня 2022 по жовтень 2023 року шахраї ошукали понад 140 громадян і «заробили» понад 4,5 млн грн.

– Слідчі повідомили фігуранту про підозру в організації шахрайств та несанкціонованому втручанні в роботу інформаційних (автоматизованих), електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних мереж (ч. 3 ст. 27, ч. ч. 2,3,4 ст. 190, ч. 2 ст. 361 КК України). Йому загрожує до 8 років позбавлення волі, – йдеться у повідомленні.

Зараз правоохоронці встановлюють роль і участь інших учасників злочинної схеми. Процесуальне керівництво здійснює Житомирська обласна прокуратура.