Як ефективно попросити вибачення: 6 складових вибачення

Вибачення – ціла наука! Згідно з новим дослідженням, ефективне вибачення повинно містити шість ключових елементів.

Американські дослідники виявили цілих шість факторів, які можуть підвищити ефективність вибачень і, відповідно, дають більше шансів на прощення. У ході дослідження вчені провели два окремих експерименту, в яких взяли участь загалом 755 осіб. Отже, що необхідно включити у свої вибачення за даними останнього дослідження:
вираження жалю,
пояснення того, що пішло не так,
визнання відповідальності за інцидент,
заява про каяття,
пропозиція виправити ситуацію
безпосередньо прохання про прощення.

«Вибачення дійсно працюють, але ви повинні переконатися, що ви включили в нього максимум з цих шести ключових елементів, так багато, наскільки це можливо», – коментує провідний автор дослідження Рой Льюики, викладач в Університеті штату Огайо.

Тим не менш, у випадку, якщо у вас немає часу або можливості, щоб використовувати всі елементи з шести - дослідники також визначили, що деякі з них мають більшу вагу, ніж інші. «Наші результати показують, що найбільш важливим компонентом вибачень є визнання відповідальності. Просто скажіть, що це ваша вина, що ви зробили помилку, і визнаєте її», – радить Льюики.

Другим найбільш ефективним елементом є пропозиція «полагодити» поломку у відносинах, виправити помилку, відшкодувати збиток. Ну, а найменш важливим аспектом, як виявили дослідники, опинилася, власне, прохання про прощення.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку