Названо найдорожчі бренди 2016 року

Незважаючи на перше за 13 років падіння доходу із-за слабких продажів iPhone, Apple все одно зайняла перше місце в рейтингу з $154.1 мільярдами, шостий раз поспіль став найдорожчим брендом у рейтингу Forbes.

"Бренди отримують цінність від сприйняття своїх покупців", зазначив професор з маркетингу та брендингу Девід Райбштайн. "З точки зору компанії їх цінними робить те, що покупці готові платить більш високу ціну і купити їх продукти".

Друге місце зайняв Google, третє — Microsoft. Facebook став самим швидко зростаючим брендом в топ-100 другий рік поспіль, показавши зростання на 44% за рік. З іншого боку, цінність бренду IBM впала на 17% до $41.4 мільярдів в цьому році, що не дивно, так як компанія оголосила про падіння доходів в 16 кварталів поспіль.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
32 перегляди у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань