Українці почали одягатися і Інтернеті

Одягу і взуття в 2015-му році українці купили в онлайн магазинах на $ 143 млн., повідомили в Українській асоціації директ-маркетингу.

Цей з егмент e-commerce за підсумками 2015 р показав зростання як в гривні, так і в доларі. У доларах купили на 9% більше, а в гривнях - вдвічі більше. Середній чек за рік у гривні виріс в середньому на 30-40%

На думку експертів, покупці стали більш вимогливими до якості товару: річ повинна бути не тільки красивою і модною, але й реально придатною для носіння.

Це стосується і товарів від українських виробників, які нарощували свою популярність. Більшість українців не готові купувати речі виключно з почуття патріотизму і звертають увагу на співвідношення ціни і якості.

Великі надії інтернет-торговців пов'язані з розширенням географії. Якщо раніше покупки в інтернеті здійснювали переважно жителі міст-мільйонників, зараз до онлайн-покупок долучаються і в невеликих містах. Великий потенціал у мобільного трафіку: в 2015 р. у деяких інтернет-магазинів відсоток покупки з мобільних пристроїв досяг 40% і продовжує зростати.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати