На Житомирщині за п’ять років хочуть відновити понад дві сотні артезіанських свердловин

На виконання робіт знадобиться в нинішніх цінах 180 мільйонів гривень. Про це сказав заступник директора департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства облдержадміністрації Геннадій Забродський, представляючи зміни до Програми реформування водопровідно-каналізаційного господарства в Житомирській області на 2012-2020 роки.

Чиновник зазначив, що спочатку питання ремонту та відновлення артезіанських свердловин не було включене до цієї програми. Та в цьому році департамент отримав доручення його вивчити: "Була проведена інвентаризація. Всього на балансі комунальних підприємств числиться 486 свердловин, з них 257 знаходяться в робочому стані". Після того, як отримали фактичні дані щодо кількості та стану свердловин, почалась робота з підготовки змін до обласної програми: "Ми розробили спільно з сільськими радами зміни до цієї програми. Вартість цієї програми на сьогоднішній день складає 180 мільйонів гривень. Фінансування цієї програми розбите на період 2016-2020 роки. Відповідно, органами місцевого самоврядування будуть виділятися кошти на відновлення артезіанських свердловин".

Геннадій Забродський зазначив, що не всі райони області увійшли до програми. За його словами, в одному з них, Народицькому, вирішили чекати, коли кошти дасть держава, ще в кількох сказали, що самі потихеньку будуть приводити до ладу артезіанські свердловини, виходячи із наявності коштів.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати