«Біжи або помри»: Не допустіть летальних випадків з дітьми на дорогах Новоград-Волинщини

З метою проведення комплексної профілактичної роботи із запобігання дитячому, в тому числі, дорожньо-транспортному травматизму, недопущення дорожньо-транспортних пригод за участю неповнолітніх напередодні та під час весняних шкільних канікул, Новоград-Волинський відділ поліції закликає водіїв та батьків дітей бути уважними. В Україні стрімко поширюється небезпечна гра серед підлітків «Біжи або помри», ризикована вулична гра, суть якої полягає у тому, щоб на мобільний телефон зняти, як гравці (діти, яких спонукають до таких дій в соціальних мережах) перебігають дорогу якомога ближче до транспортного засобу, який рухається.

Також закликаємо водії звертати особливу увагу на рух пішоходів-дітей у темну пору доби, а батьків - розглянути можливість використання світлоповертальних елементів на одязі та шкільних ранцях.

Окрім цього батькам радимо дізнатися, чи вступила їхня дитина, а також запобігти вступу в одну з таких груп (або зі схожими назвами) у соціальних мережах: «Киты плывут вверх», «Разбуди меня в 4.20», f57, f58, «Тихийдом», «Рина», «НяПока», «Море китов», «50 днів до мого...», а також застосування хештегів: #домкитов, #морекитов, #млечныйпуть, #150звёзд, #ff33, #d28, #хочувигру, #бегиилиумри та написання на своїй «стіні» цифр, починаючи від 50 і менше. Також рекомендуємо простежити, чи висипається дитина, особливо, чи спить у ранкові години. Також повинні насторожити малюнки китів, метеликів та єдинорогів.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати