Новоград-Волинський - місто ломбардів та секонд-хендів (ФОТО, ВІДЕО)

Історія має властивість переписуватися, людська пам'ять коротка. І тільки світлини зберігають її.

Минуле і сьогодення, вони повсякчас дають можливість відтворити дійсність такою, якою вона була насправді.

Вони пробуджують бажання зрозуміти, яким же буде майбутнє.



Сьогодні, 5 квітня 2017 року, прогулюючись центром міста, мивоволі задаєш собі запитання -чим особливий Новоград-Волинський - 2017? При цьому не зміг не помітити головну відзнаку сьогоднішнього нашого з вами буття, а саме насиченості Новограда-Волинського, так званими, секонд-хендами та ломбардами.

Усі вони, як гриби після дощу, з'явилися на тлі катастрофічного зубожіння населення, яке не маючи змоги гідно існувати, змушене купувати вживані речі та користуватися послугами ломбардів, які під шалені відсотки готові надавати людям "фінансові послуги".

За кращих часів на місці їх розташування знаходилися банківські установи, магазини та бутики. Перші у цивілізований спосіб кредитували населення та бізнес, другі були місцями шопінгу звягельчан.

На невеликому відрізку центральної вулиці Шевченка та прилеглій території розташувалися десятки секондів та ломбардів.

Таке у нас з вами сьогодення... Що чекає нас у майбутньому? Мабуть, залежить і від нас самих.

Ознакою покращення економічної ситуації у місті, мабуть, буде поступове зникнення вказаних місць продажу товарів і надання послуг, та поява на їх місці більш респектабельних закладів.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати