Стало відомо, скільки українців мають намір покинути країну

Приблизно кожен четвертий українець хоче жити в іншій країні.

Незважаючи на не найкращу економічну ситуацію в Україні, дві третини жителів країни не збираються шукати щастя за кордоном. Про це свідчать результати соціологічного опитування Центру Разумкова.

Соціологи відзначили, що між прагненням українців виїхати в іншій країні і економічні реалії практично не спостерігається кореляція. ПРИ ЦЬОМУ 22,6% респондентів хотіли б потрапити за кордон. Зокрема, 11,7% опитаних заявили, що хотіли б тимчасово покинути країну і повернутися, коли ситуація нормалізується. 6,3% респондентів планують виїхати за кордон на постійне місце проживання, навіть якщо не зможуть знайти роботу за фахом. Ще 4,6% заявили, що хочуть виїхати, але це не пов'язано з відсутністю перспектив.

Варто відзначити, що з ростом рівня освіти опитаних, збільшується відсоток тих, хто хоче виїхати на тимчасове працевлаштування, а потім повернутися додому після поліпшення ситуації. Їх частка зростає з 7% серед респондентів з середньою або неповною спеціальною освітою до 15% серед тих, хто має вищу освіту.

Результати соцопитування показали, що на плани покинути країну економічні прогнози на найближче майбутнє фактично не впливають. Зокрема, серед тих, хто вважає, що економічна ситуація в країні протягом найближчих двох-трьох років не покращиться, не збираються їхати за кордон 68% респондентів. У той же час аналогічна статистика спостерігається і серед тих, хто впевнений у погіршенні економічного становища.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку