Ви ще досі хочете iPhone від "АЛЛО"? Сядьте і заспокойтесь...: У Новограді-Волинському покупець обурений якістю обслуговування

АЛЛО

До редакції сайту Новограда-Волинського 04141.com.ua звернувся мешканець обурений якістю гаджетів, що продаються у відділені мережі "АЛЛО" у Новограді-Волинському та "сервісу" при виникненні постійних поломок придбаному ним смартфоні. Як повідомив Михайло, 23 березня 2017 року він купив у магазині "АЛЛО" телефон iPhone5Sсо, слів продавців з нього в строк 14 днів було скоєно дзвінки загальною тривалістю не більш 3-х хвилини, за їх мірками новий телефон, без ймовірності вад! Після купівлі телефону, вже через три дні, з 26 березня 2017 року періодично почала пропадати мережа, яка 11 квітня пропала повністю.

Результат пошуку зображень за запитом "iPhone 5S"

"13.04.17 iPhone 5S здали у відділення АЛЛО, співробітники попросили всі паролі до телефону, аргументуючи вимогами сервісного центру. Паролі були надані співробітникам. 28.04.17 телефон приїхав назад - за словами співробітників відділення треба було зняти "айклауд" вдома накомп'ютері. 29.04.17 у моїй присутності без ПК із телефоном у руках (і паролями) один зі співробітників АЛЛО відімкнув айклауд протягом 5-ти хвилин і iPhone 5S відправився на ремонт назад. 17.05.17 дізнавшись долю телефону мені сказали, що він не виїхав у сервісний центр, у зв'язку з тим, що він у них був як непізнаний, не знали чий. Я попросив їх копію заяви у сервісний центр, мені сказали, що її не має, мовляв втратили. Я запитав про заявку по ремонту електронному вигляді, вони розвели руками. 17.05.17 телефон поїхав на продовження ремонту. 08.06.17 -приїхав назад. 17.06.17 включив навушники, один не працює. 19.06.17 звернувся до відділення "АЛЛО", у відповідь сказали, що треба пакувати телефон та всі документи та відправляти на ремонт у сервісний центр (термін ремонту 14 днів, транспортування 10 днів). На мої обурення, що телефон більше "катається" ніж дзвонить, сказали подзвонять якщо можна буде відправити тільки навушники з коробкою і документами. Передзвонили і сказали, що у них вимоги не дозволяють. Тільки з телефоном!" - повідомив Михайло.

Доволі типова ситуація, можливо кожен з мешканців Новограда-Волинського потрапляв у подібну історію, де його правами як покупця відверто нехтують. Особливо, що стосується закінчення 14 - денного строку після покупки на "гарантійному ремонті". Але виникає запитання, якщо великим торговельним мережам несила забезпечити якісне обслуговування своїх клієнтів, де і в кого купувати дорогі гаджети чи іншу побутову техніку?

Мабуть, у даній ситуації, вирішити питання можна було б поверненням коштів клієнту чи заміною на аналогічний гаджет, можливо на період ремонту. Обурення покупця зрозуміле, а чи хотіли б ви стати власником такого омріяного iPhone, із якістю дешевої китайської підробки?

Підтверджуючі слова Михайла документи (перетягувати убік).

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
2124 перегляди в червні

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку