На одержувачів субсидій очікують масові перевірки

Міністерство фінансів України здійснює перевірку одержувачів соціальних виплат та субсидій.
На одержувачів субсидій очікують масові перевірки

Крім того, Мінфін отримав доступ до рахунків українців в банках.

Як повідомляється, спеціальний відділ порівнює дані з різних держреєстрів і баз даних і знаходить розбіжності.

Крім, Мінсоцполітики зареєструвало проект закону про створення інституту соцінспекторів.

Повідомляється, що в даний момент відомство перебуває в розпорядженні місцевих органів соцзахисту.

У пояснювальній записці проекту закону депутати вказують, що результат роботи відомства занадто маленький.

Так, в разі прийняття документа Верховною Радою будуть створені «сірі списки» пільговиків, яких перевірятимуть соцінспекторів.

Соцінскетори також отримають можливість власноруч ініціювати аудит фінансового стану сім'ї та навідуватися до пільговиків і субсідіантам в місця їх проживання.

У разі якщо сім'я буде приховувати додаткові доходи, ревізор зможе відмовити їй в соцдопомоги. А повернути собі пільгу і / або субсидію, можна буде через півроку.

Ближче до кінця 2017 Мінсоцполітики створить єдину базу одержувачів субсидій, в якій зазначатиметься, чи отримує сім'я субсидію саме за фактичним місцем проживання.

Зараз же це питання є проблематичним. Хоча Мінсоцполітики повідомило в Верховну Раду, що в даний момент такий перегляд неможливий через відсутність єдиної бази субсідіантов.

Нагадаємо, директор департаменту державної соціальної допомоги Міністерства соціальної політики України Віталій Музиченко повідомив, що до 1 вересня 2017 року необхідно подати заяву на монетизацію зекономлених субсидій.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )
405 переглядів в листопаді

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Будь ласка, залиште конструктивний, обґрунтований та інформативний текст, що стосується якість роботи компанії, на прикладі особистого досвіду.

Не дозволяється: використання не нормативної лексики, загроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати