Під час вступної кампанії у 2017 році найпопулярнішими серед вступників на бакалаврат були спеціальності "філологія", "право" і "менеджмент". Про це повідомив директор департаменту вищої освіти Олег Шаров, передає прес-служба Міністерства освіти і науки.

На ці спеціальності подано 85,526 (філологія), 74,055 (право), 59,393 (менеджмент) заяв.

Міносвіти також повідомляє, що популярними серед абітурієнтів були "медицина", "комп'ютерні технології", "туризм", "середня освіта", "психологія" та "економіка" (від 46 тис до 40 тис заяв).

Замикає топ-10 "інженерія програмного забезпечення" - 33,001 заява.

Найменш популярними в цьому році виявилися "богослов'я" (185 заяв без урахування духовних вузів) і "гідроенергетика" (193 заяви).

 

04141.com.ua

Топ-10 спеціальностей випускників 2017 році

Під час вступної кампанії у 2017 році найпопулярнішими серед вступників на бакалаврат були спеціальності "філологія", "право" і "менеджмент". Про це повідомив директор департаменту вищої освіти Олег Шаров, передає прес-служба Міністерства освіти і науки.

На ці спеціальності подано 85,526 (філологія), 74,055 (право), 59,393 (менеджмент) заяв.

Міносвіти також повідомляє, що популярними серед абітурієнтів були "медицина", "комп'ютерні технології", "туризм", "середня освіта", "психологія" та "економіка" (від 46 тис до 40 тис заяв).

Замикає топ-10 "інженерія програмного забезпечення" - 33,001 заява.

Найменш популярними в цьому році виявилися "богослов'я" (185 заяв без урахування духовних вузів) і "гідроенергетика" (193 заяви).

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати