• Головна
  • Туристи побувавши у Новограді-Волинському: В "шоці" від особливостей готельного сервісу
20:54, 1 листопада 2017 р.

Туристи побувавши у Новограді-Волинському: В "шоці" від особливостей готельного сервісу

Bad Customer Service

Bad Customer Service

Мальовничі місця та древня історія Новограда-Волинського приваблює туристів. Якби смішно це не звучало, але так і є. Попри всі труднощі, в Україні розвивається місцевий туризм і у мешканців інших регіонів нашої країни росте інтерес до такого типу подорожей. У більшості випадків це тур на вихідні дні.  Вказану тенденцію відвідин нашого міста, саме з туристичною метою, є можливість прослідкувати в Інтернеті.  В мережі люди діляться своїми враженнями. Всі як один пишуть, що наше місто зачаровує їх своєю красою, як негатив - готельний сервіс у місті.

28 серпня 2017 року на сторінках відомого інтернет-видання "Фокус" з'явилася стаття "Здайте ключ. Як Новоград-Волинський шукає і втрачає туристів", але коротко по суті із вражень відвідувачів нашого міста.

"Готель же, в якому ми зупинилися, залишиться для нас зразком господарського самодурства. 550 грн за двомісний номер - гроші, за які можна зняти номер і в великих містах. Але власникам цього мало. - Ви хочете розрахуватися карткою? Це обійдеться в два відсотки від вартості номера, - здивувала нас адміністратор. У київському житті розрахунок карткою для мене - спосіб заощадити, не платити за зняття готівки. Але тут інша логіка. І нічим, крім як "так вирішив господар", її не пояснити. І поки ми видихаємо після першого "сюрпризу", слід новий - потрібно заплатити ще один відсоток туристичного збору. 

Розібравшись з грошима, хотіли вже йти гуляти, але в адміністратора з'явилась нова вимога.

- Здайте ключ. Запасні ключі у нас є, але так вирішив господар.

І дрібниця до сніданку: господар вирішив, що кава має право бути тільки розчинна. За натуральну можуть і доплатити. А в одному кафе в рахунок включили гривню - за серветки."

І ось нові враження від нашого міста від засновниці туристичного проекту SecretTicket Тетяна Косянчук розповіла враження від подорожі якої опублікував сайт 5 каналу.

"Про враження: У Новограді-Волинському багато привітних людей. Ми з чоловіком, розповідає Таня, кілька разів питали дорогу: нам підказувала або вся маршрутка, або тітонька просила свого сина провести нас особисто. Однак у місті є проблеми із сервісом — в одному з кафе у нас взяли плату за серветки, а в готелях, якщо будете розплачуватися кредитною карткою, заплатите дорожче, ніж готівкою.".

У двох випадках гості міста нарікають на ту ж саму проблему. Більшість з подорожуючих звикли для розрахунків використовувати платіжні картки, у багатьох банківських установах передбачений так званий cashback — повернення частини коштів (грошей), витрачених на придбання, оплату товарів або послуг. Наше місцеве ціноутворення дивує туристів і справляє не зовсім гарне враження. :(

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Новоград #готель #сервіс
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...