У яких випадках споживачі можуть не платити за централізоване опалення в 2017 році: подробиці

Якщо в квартирі холодно, споживач повинен звернутися в компанію, яка постачає теплову енергію в будинок і вимагати зниження вартості послуги.

В опалювальний сезон деякі споживачі відзначають, що в квартирах температура низька. При цьому за централізоване опалення доводиться платити за затвердженими тарифами. Як зробити перерахунок за неякісне теплопостачання і на скільки повинно бути дешевше тепло, читайте на у даній статі.

В яких випадках вартість централізованого теплопостачання знижується

Правила надання централізованого теплопостачання прописані в постанові Кабміну №630 від 21 липня 2005 року. У документі значиться, що в разі не надання послуг з теплопостачання, постачання тепла не в повному обсязі або погіршення якості, виконавець повинен знизити вартість централізованого опалення (ЦО). Перерахунок провадиться не залежно від наявності у споживача заборгованості з оплати спожитого тепла.

Перерахунок вартості ЦО виконується в наступних випадках:

- перерва в централізованих постачання тепла більш ніж на 12 годин 1 раз в місяць. В такому випадку тепло повинно бути дешевше на 3,3% від місячної плати за кожний день перевищення допустимого строку відхилення. Ознайомитися з принципами нарахування суми до оплати тепла, які діють в 2017 році, можна за посиланням;

- низька температура повітря в кутових кімнатах квартири. Якщо в опалювальному сезоні більше 12 годин на добу один раз на місяць температура повітря у рамках 20-14° С, то вартість тепла повинна бути знижена на 5% за кожен градус відхилення від норми. Перерахунок ціни централізованого опалення проводиться після того, як низьку температуру в квартирі зареєструють офіційно представники компанії-постачальника послуг.

В порядку проведення перерахунків розміру плати за надання ЖКП значиться, що в кутових кімнатах температура повинна бути не нижче 20° с. Якщо в приміщенні температура нижче 14° С, споживачам дозволено не сплачувати квитанції на спожите тепло. Така норма вступає в силу після оформлення акта-претензії на надання послуг з теплопостачання низької якості. Документ мають підписати представники теплопостачальної компанії або мешканці будинку, які проживають в інших квартирах;

- низька температура в житлових не кутових кімнатах. В разі зниження температури від 18 до 12° С більше 12 годин на добу один раз на місяць, вартість тепла за кожен градус відхилення зменшується на 5%. Якщо температура у кімнаті нижче 12° С, то оплачувати опалення не треба. Не платити за послугу централізованого опалення дозволяється після офіційної фіксації низької температури в квартирі і складання акта-претензії.

Як оформити акт-претензію на надання неякісної послуги теплопостачання

Редакція порталу проаналізувала постанова Кабміну про правила постачання тепла у багатоквартирний будинок, і розробила покрокову інструкцію складання акта-претензії.

Крок 1. Повідомити про низьку якість послуги централізованого теплопостачання в компанію-виконавця. Повідомлення можна подати:

в усній формі — зателефонувавши за телефоном контакт центру обслуговування клієнтів компанії;

у письмовій формі, надіславши повідомлення за адресою, вказаною в договорі на постачання тепла.

У повідомленні необхідно вказати прізвище, ім'я, по батькові споживача, адреса проживання, та вид послуги, якість якої не відповідає затвердженій нормі.

Не залежно від форми повідомлення, в компанії повинні його зареєструвати у журналі реєстрації звернень споживачів.

У компанії повинні повідомити споживача, хто прийняв заявку про неякісну послугу та її реєстраційний номер й час реєстрації.

Якщо співробітнику компанії відомі причини не надання послуги, то він зобов'язаний невідкладно проінформувати про це споживача. Представник компанії вносить відповідну інформацію до журналу заявок. Це є підставою для визнання виконавцем факту неналежного надання послуг.

У разі відсутності даних про причини недопостачання тепла в квартирі, у компанії повинні перевірити якість послуги теплопостачання. Строки проведення перевірки узгоджуються з споживачем відповідно до договору на постачання тепла не пізніше ніж за три дні до інспекції.

Крок 2. Якщо споживач не згоден із результатами перевірки, проводиться повторний аналіз якості надаваних послуг. При перевірці повинні бути споживач, представник компанії та органу виконавчої влади або місцевого самоврядування.

Крок 3. За результатами перевірки складається акт-претензія про неякісне надання послуги з теплопостачання. Документ оформляється у двох примірниках, підписується споживачем та представником компанії-постачальника послуги. Один документ залишається у споживача, другий — у компанії.

Крок 4. Якщо представник виконавця не прибув для перевірки якості послуги або відмовився підписувати акт-претензію, документ дозволено підписувати іншим споживачам, які проживають у багатоквартирному будинку. Щоб акт-претензія набув чинності, необхідно зібрати підписи не менше 2-х мешканців, зареєстрованих в інших квартирах житлового будинку.

Крок 5. Складений документ повинні зареєструвати у журналі реєстрації актів-претензій теплопостачальної компанії. Виконавець послуги зобов'язаний розглянути претензію і протягом 3-х робочих днів поінформувати споживача про її задоволення або про відмову, вказавши причину. У правилах проведення перерахунку вартості тепла значиться, якщо компанія не реагує на претензію протягом зазначеного строку, то вона визнає факти, зазначені в документі.

Крок 6. Щоб вирішити питання перерахунку, споживачеві слід звернутися в господарський суд. Також вирішити питання можна в досудовому порядку — якщо компанія погодиться знизити вартість послуги.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку