• Головна
  • Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами
Новини компаній
21:39, 16 березня 2016 р.

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами

Новини компаній

Зовсім недавно autocentre.ua тестував у Києві рестайлінговий Toyota RAV4 2016 модельного року з дизельним мотором. Але вже незабаром з'явиться ще одна версія RAV4 з ще меншою витратою палива – бензоелектрична гібридна модифікація.

Історія моделі Toyota RAV неординарна. За двадцять років змінилося вже чотири покоління моделі. По всьому світу продано більше 6 000 000 RAV4, з яких 1 500 000 – в Європі. В Україні з них 17 648 продали тільки офіційні дилери. Але і у «сірих» ця машина завжди була в числі фаворитів, так що можна сміливо подвоїти число українських RAV4.

І ось, через двадцять років після народження моделі в її історії поставлена ще одна важлива віха. З'явилася модифікація RAV4 Hybrid. У нас в країні вона дебютує тільки влітку. В сонячній Іспанії пройшов перший тест Toyota RAV4, організований для преси.

Хоча автомобілі з гібридною силовою установкою міцно асоціюються з низькими витратами і екологічністю, але це далеко не все, що вони дають. Так висока ефективність бензиново-електричного дуету моторів дає новій модифікації лаври самого потужного і швидкого із модельного ряду RAV4. Так, Toyota RAV4 hybrid - найпотужніший з тих, що поставлялися в Європу та Україну. Потужність установки становить 192 л. с. Конструктивно установка дуже близька до тієї, що застосована до Lexus NX 300h.


Всі RAV4 Hybrid оснащені тільки автоматичною трансмісією E-CVT. Не варто плутати її з варіатором із-за скорочення CVT. Це планетарна безступінчата передача.

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 2

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 2


В оновленому RAV4, і Hybrid зокрема з'явилася система кругового огляду, що дозволяє легше маневрувати і паркуватися на парковці.

Агрегат складається з 2,5-літрового бeнзиновoгo мoтoру (155 к. с.), що працює по циклу Аткінсона і електромотора. Суть циклу Аткінсона в незвичайному налаштуванні фаз газорозподілу. Впускний клапан закривається пізніше звичайного. За рахунок цього знижуються насoсні втрати, так як частина суміші при русі пoршня вгoру виштoвхується у впускний колeктoр, змeншуючи в ній рoзріджeння. Крім тoго, знижується ймовірність детoнаційного згoряння палива, а енергія відпрацьoваних газів викoристoвується більш тривалий період. У результаті мотор працює ефективніше. Електричний мoтoр, традиційно для гібридів Lexus і Toyota, встановлений під капотoм і зав'язаний з ДВС в єдину систему за допомогою планетарної передачі, яка виконує рoль корoбки передач.

Для гібридної версії не пропонується вибору коробки передач. Є тільки E-CVT. Це автоматична трансмісія, але не варіатор, як можна було б подумати з назви CVT, а планетарна передача, яка не має ступенів. Шість фіксованих «передач» встановлені примусово, щоб їх можна було вибирати в ручному режимі.

Можна вибрати один з трьох режимів силової установки. EV Mode дозволяє рухатися тільки на електротязі; ECO Mode робить педаль газу менш чутливою, а мотор і КП працюють в економному режимі; Sport робить органи управління більш чуйними а для прискорення використовує як тягу ДВС так і електромотори.

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 3

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 3


В оновленому RAV4, і Hybrid зокрема, з'явилася система кругового огляду, що дозволяє легше маневрувати і паркуватися.

Моно - або повнопривідна версія RAV4 hybrid трансмісія виглядає однаково. У RAV4 Hybrid застосовано повний привід E-Four в якому немає фізичного зв'язку між ДВС і задньою віссю, тобто кардана. Все простіше і зручніше. Задню вісь призводить окремий електромотор потужністю 68 к. с. Він підключається при старті, пробуксовці і для поліпшення проходження віражів.

Розгін гібридної версії по відчуттях впевнений, але не різкий. Навіть здається, що він не такий вже спритний. Насправді таке враження складається через те, що силова установка дуже тиха і немає перемикань трансмісії. А цифри в даних говорять самі за себе. Першу сотню RAV4 hybrid набирає за 8,3 секунди. Для порівняння 2,5-літрова версія RAV4 на той же процес витрачає на 1,1 секунду більше, та ще й витрачає в місті 11,4 літра. А дизельна модифікація, яка може змагатися з гібридною модифікацією по витраті палива (8,1 л в міському циклі).

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 5

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 5

Всі гібридні версії мають багату комплектацію. Повністю світлодіодні фари, підігрів рульового колеса – частина обов'язкового списку обладнання.

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 6

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 6

Нехай у гібридної машини на тестах вийшла зовсім не така маленька витрата, як заявлено в ТТХ. Замість обіцяних 5,0 л - 8,1 л. Але маршрут більше проходив по заміських швидкісних трасах, а це «витратний» режим для гібрида. Виходить, що споживаючи менше економічного дизеля, гібрид їде швидше топового бензинового варіанту. На спортивність натякає комплектація з 18-дюймовими колісними дисками, і чорна оббивка стелі, як у справжнього спорткара.

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 7

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 7

Зовні модифікацію з гібридною силовою установкою легко впізнати по блакитному окрасу логотипів Toyota.

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 8

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 8

Звичайна проблема інженерів при створенні гібридних авто не з нуля, а в рамках вже існуючої моделі – куди приткнути батареї і силову електроніку? У RAV4 hybrid електроніку встановили під капотом, а батареї компактно розташовані під заднім сидінням. За рахунок цього складаються тільки спинки задніх сидінь. У сидінь немає механізму опускання подушок, при складанні спинок, як у звичайних RAV4. Тому навантажувальний майданчик виходить не ідеально рівним, але обсяг багажного відсіку особливо не постраждав.

Логічно задатися запитанням - чому тільки після 20-річної історії моделі було вирішено випустити нову модифікацію з гібридною силовою установкою? Відповідь у тому, що сьогодні гібриди перестали бути екзотикою. До них вже спокійніше ставиться покупець, який здатний розглядати його як альтернативу бензиновій версії нарівні з дизельною модифікацією. Тим більше, що й ціна "гібрида", найімовірніше, буде порівнянна з багатою дизельною версією RAV4.

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 9

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 9


Під задніми сидіннями і в багажнику розмістили акумулятори силової установки. Але функціональність багажника від цього практично не постраждала. Зручна система-органайзер з сіток. До неї зручно буде складати різні дрібнички, щоб вони не валялася по багажнику. У підпіллі тестових машин немає запаски. На її місці велика ніша багажна. Електропривод кришки багажника входить в стандартне оснащення RAV4 Hybrid.

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 10

Тест-драйв Toyota RAV4 Hybrid: майбутнє не за горами Тест-драйв (фото) - фото 10


Парадоксально, але різні модифікації RAV4 мають різний дорожній просвіт. Гібридна версія – 177 мм, бензинова 2,0 л – 163 мм, дизельна – 197 мм. Це пов'язано з тим, що у машин відрізняються системи вихлопу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Голос міста
Відмінні дороги
0,0%
Задовільний стан
15,7%
Жахливий стан
68,1%
А Новоград має дороги?
16,2%
#Toyota RAV4 Hybrid #тест-драйв #автомобііль #Іспанія #електро #дизель #бензин #Автоцентр
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...