15 цікавих фактів про ринок носимої електроніки

Ринок носимої електроніки продовжує рости і формувати нові ніші, незважаючи на постійні звіти про низьких рівнях продажів Apple Watch та інших "розумних" пристроїв.

На сьогоднішній день ринок носимої електроніки представлений смарт-годинами, окулярами, браслетами, фітнес трекерами, "розумної" біжутерією і т. і. Всі ці пристрої генерують великі обсяги даних, можливість використання яких експерти тільки починають розуміти.

У багатьох відносинах, так звані «розумні» пристрої були доступні протягом десятиліть у вигляді електронних наручних годинників, автомобільних сигналізацій, координованих світлофорів і багато чого іншого. Але об'єкти, підключені до інтернету, надали користувачам набагато більше можливостей, дозволили встановити зв'язок між кількома пристроями одного користувача, в результаті чого тренд носимої електроніки почав набирати обертів.

Представляємо вам 15 цікавих фактів про носиму електроніку, які буде цікаво дізнатися кожному.

Обсяг ринку носимої електроніки перевищив $2 млрд в 2015 році вийде на рівень $3 млрд до кінця 2016 і виросте до $4 млрд у 2017 році.

Поставки носимої електроніки на світовий ринок в 2015 році склали 50 мільйонів пристроїв. До 2019 року ця цифра зросте до 125 мільйонів.

У співробітників, оснащених пристроєм носимої електроніки, відзначається зростання продуктивності праці на 8,5% і підвищення задоволеності роботою на 3,5%.
Ви думали, що Google відмовився від своєї ідеї з Google Glass? Аж ніяк. Компанія прогнозує, що обсяг продажів "розумних" очок до 2018 року складе 21 мільйон одиниць.
Один з шести споживачів в даний час придбав і використовує портативні гаджети.
Більшість людей, що використовують пристрої носимої електроніки, молодь: 48% з них — у віці 13-34 року.

71% молодих людей у віці від 16 до 24 років хочуть мати портативні гаджети.
69% опитаних чоловіків вже володіють пристроєм носимої електроніки або планують придбати її, порівняно з 56% жінок.

Власники таких пристроїв, найімовірніше, представники середнього класу і вище. 29% власників носимої електроніки отримують близько $100 000 в рік.

Щорічне зростання ринку носимої електроніки складе 35% до 2019 року.

Найпопулярнішими пристроями на ринку "розумних" гаджетів залишаться смарт-годинник. У 2015 році на їх частку припадало 59% від продажів переносних пристроїв, до 2019 року ця цифра зросте до 70%.

Компанії починають тестувати використання носимої електроніки для основних робочих ситуацій: безпечний доступ до робочого місця (23%), управління робочим часом працівників (20%), зв'язок співробітників у режимі реального часу (20%).

Підприємства все частіше починають впроваджувати модель "принеси власне переносний пристрій" ("bring your own wearable", або BYOW) — вже 54% на поточний момент підтримують таку модель, ще 40% підприємств планують впровадити її в найближчому майбутньому.

До 2020 року в світі буде налічуватися понад 50 млрд пристроїв, підключених до інтернету.
51% опитаних називають конфіденційність особистих даних як найбільше занепокоєння, пов'язане з використанням носимої електроніки.

Враховуючи ці факти, багато експертів прогнозують подальше активне зростання ринку носимої електроніки. При цьому, інтерес до "розумним" гаджетам буде рости не тільки з боку споживачів, але й підприємств.

Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі