Обсяг ринку мобільної реклами перевищить 53 млрд дол.

Якщо вірити прогнозам IHS Inc., вже в 2020 р. обсяг світового ринку мобільної реклами досягне 53,4 млрд дол. Причому, майже дві третини від зазначеної суми становитимуть доходи, отримані від реклами в різних додатках (in-app).

З моменту запуску Apple в середині 2008 р. магазину додатків App Store, для смартфонів та планшетів було завантажено понад 500 млрд додатків. За станом на кінець 2015 р. в світі використовувалося 3,3 млрд смартфонів, причому в Західній Європі, Північній Америці і на зрілих ринках Азії на 100 жителів припадало 85 смартфонів. Очікується, що вже в 2018 р. світова база смартфонів перевищить 5 млрд пристроїв.

Формат «in-app» залишиться найбільш динамічно розвиваються напрямком мобільної реклами — при середньорічному зростанні у розмірі 70,7%, за підсумками 2020 р. виручка тут досягне 8,9 млрд дол. Найбільш вагомий вклад внесе Північна Америка, однак за період з 2015 по 2020 р. кращого росту — 177% — доб'ється Азіатсько-тихоокеанський регіон.

Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі