
Новини компаній
12:36, 12 червня 2016 р.
Рейтинг: які соціальні мережі вибирають рекламодавці?
Новини компаній
Соціальні мережі дуже приваблюють рекламні агентства, так як в них збирається величезна аудиторія. Але які з них є фаворитами для рекламодавців? Визначено топ-3.
Компанія Strata провела дослідження, за підсумками якого змогла визначити переваги рекламних агентств серед соціальних мереж. Як виявилося, номер 1 в світі є соцмережа Facebook. Для визначення топ-майданчиків Strata опитала 83 агентства по рекламі, після чого стали відомі фаворити. З величезним відривом лідирує соціальна мережа Facebook, свої рекламні кампанії тут хочуть проводити 96 відсотків агентств. На другій сходинці Instagram, якому віддали перевагу 63 відсотки агентств. Замикає трійку Twitter, в цій соцмережі зацікавлені 56 відсотків рекламодавців. Таким чином, виходить, що Instagram обігнав Twitter в гонці за рекламодавців. Всього рік тому, за даними дослідження Advertiser Perceptions, Twitter був попереду Instagram на 9 відсотків. Тоді 37 відсотків віддавало свій голос на користь Twitter і 28 відсотків на користь Instagram. На даний момент у Twitter 130 тисяч активних рекламодавців, у Instagram - 200 тисяч. Як заявляють експерти: "Маркетологи працюють там, де більше їх аудиторії". Ймовірно, що на даний момент більш підходяща аудиторія для рекламних агентств знаходиться саме на фотосервісі. Нагадаємо, фотосервіс Instagram є власністю компанії Facebook. З цього виходить, що дітище Марка Цукерберга займає перші два рядки в рейтингу найпопулярніших для рекламодавців соціальних мереж.
Нагадаємо, що у сайт міста Новограда-Волинського 04141.com.ua надає широкий спектр рекламних послуг у мережі Інтернет, в тому числі через розвинуті групи у соціальних мережах. З умовами розміщення реклама Ви можете тут.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
11:59, 14 березня
123
14:59, 18 березня
29
14:22, 7 березня
151
live comments feed...