Українці почали одягатися і Інтернеті

Одягу і взуття в 2015-му році українці купили в онлайн магазинах на $ 143 млн., повідомили в Українській асоціації директ-маркетингу.

Цей з егмент e-commerce за підсумками 2015 р показав зростання як в гривні, так і в доларі. У доларах купили на 9% більше, а в гривнях - вдвічі більше. Середній чек за рік у гривні виріс в середньому на 30-40%

На думку експертів, покупці стали більш вимогливими до якості товару: річ повинна бути не тільки красивою і модною, але й реально придатною для носіння.

Це стосується і товарів від українських виробників, які нарощували свою популярність. Більшість українців не готові купувати речі виключно з почуття патріотизму і звертають увагу на співвідношення ціни і якості.

Великі надії інтернет-торговців пов'язані з розширенням географії. Якщо раніше покупки в інтернеті здійснювали переважно жителі міст-мільйонників, зараз до онлайн-покупок долучаються і в невеликих містах. Великий потенціал у мобільного трафіку: в 2015 р. у деяких інтернет-магазинів відсоток покупки з мобільних пристроїв досяг 40% і продовжує зростати.

ubr.ua
Інтерне торгівля купити онлайн магазин
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі