Реформа податкової системи України: скорочення штатів, кількості перевірок та інші "фішки"

На початку вересня 2016 року Міністерство фінансів України планує представити в Кабінеті міністрів законопроект, що включає всі зміни до податкової реформи, схвалені представниками бізнесу, міжнародними партнерами та експертами. Запропонований документ буде включати в себе шість ключових нововведень.

Про це заявив заступник міністра фінансів Євген Капінус.

Перш за все, за його словами, в законопроекті, який розробляється, що не буде перегляду ставок.

"Зараз вже є законопроект, поданий в Кабінет міністрів , який передбачає індексацію ставок. Наш законопроект спрямований на створення комфортних і спрощених умов ведення бізнесу. Часті зміни податків, їх розмірів негативно впливають на бізнес. Спілкуючись з бізнесом, ми бачимо, що головна проблема - адміністрування податків. Головний крок повинен бути зроблений на спрощення системи, зменшення витрат часу і фінансів бізнесу в процесі обслуговування податків ", - розповів Капінус.

Крім того, заступник голови Мінфіну анонсував зміни структури роботи Державної фіскальної служби. Зокрема, мова йде про ліквідацію на районному рівні її контролюючої функції. Капінус підкреслив, що районний рівень повинен займатися виключно наданням послуг, а функція контролю перейде на обласний рівень.

Також Мінфін має намір скоротити штат податківців, що зменшить кількість часу і можливостей у інспекторів відвідувати бізнес з перевірками.

"Разом з тим ми вважаємо, що необхідно істотно поліпшити роботу електронного податкового кабінету. Для цього на законодавчому рівні буде затверджена можливість спілкуватися з податковою дистанційно, починаючи з обміну листами і закінчуючи можливістю надавати всю звітність, платити чи коригувати податки", - додав Капінус.

Ще одним нововведенням стане спрощення і перехід на прозоре адміністрування податку на додану вартість. Реєстри з відшкодування ПДВ об'єднають в один. У ньому з'явиться інформація як про порядок відшкодування, так і про фактичне відшкодування, щоб бізнес міг сам контролювати цей процес.

До того ж, для того, щоб уникнути неправомірного коригування інформації в базі даних УКРІНФОРМ, її планують перенести в Мінфін .

"Ми зможемо контролювати і не допускати внесення додаткової інформації в бази, на що сьогодні особливо багато скарг", - пояснив суть запропонованого нововведення заступник голови Мінфіну.

newsoboz.org
Мінфін фіскальнаслужба реформаподатковоїсистеми
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі