Новоград-Волинські педагоги-«дошкільники» діляться ідеями щодо створення ситуації успіху для дітей

Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності – це перша заповідь виховання

Другий Фестиваль педагогічних ідей відбувся на базі ДНЗ №2 (завідувач Л.В.Кузьменко). Концептуальними завданнями Фестивалю є залучення педагогів до творчого пошуку, удосконалення професійної майстерності педагогів через підготовку, організацію і проведення презентації, підвищення науково-методичного рівня педагогів, професійне спілкування, обмін педагогічними знахідками, розвиток риторичних, комунікативних та рефлексивних навичок педагога.

Вісім модераторів із різних дошкільних навчальних закладів ділились своїми думками, досвідом і знахідками, пропозиціями та порадами з теми "Засоби створення ситуації успіху для дітей дошкільного віку":

    - Умови створення ситуації успіху для дітей (Л.П.Лиса, вихователь-методист ДНЗ № 2).

    - Перша сходинка до успіху (Н.І.Козинська, Н.В.Семенюк,вихователі ДНЗ №14).

    - Ситуація успіху дитини при вивченні віршів Марії Пономаренко засобами ейдетики (Ю.В.Романюк, вихователь ДНЗ №4).

    - Едьютейнмент: навчання як розвага (Р.Л.Шкабара, вихователь ДНЗ №8).

    - Емоційне благополуччя як ефективний показник успішної дитини (С.П.Михнюк, вихователь Д.А.Фенске, практичний психолог ДНЗ №6).

    - Створення ситуації успіху у роботі практичних психологів із тривожними дітьми (С.А.Дроботюк, вихователь ДНЗ №1).

На думку учасників, успішну дитину можна виховати тільки любов'ю. Ну, а арсенал педагогічних прийомів і методик допоможе зробити це швидше і ефективніше. Зокрема, це – мудрий супровід дорослого, спосіб організації місцеіснування дитини, слова підтримки (певні мовні кліше і фрази), інтерактивні, дидактичні й психологічні ігри та ін.

Новоград-Волинські педагоги-«дошкільники» діляться ідеями щодо створення ситуації успіху для дітей, фото-1 Новоград-Волинські педагоги-«дошкільники» діляться ідеями щодо створення ситуації успіху для дітей, фото-2
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі