У яких випадках споживачі можуть не платити за централізоване опалення в 2017 році: подробиці

Якщо в квартирі холодно, споживач повинен звернутися в компанію, яка постачає теплову енергію в будинок і вимагати зниження вартості послуги.

В опалювальний сезон деякі споживачі відзначають, що в квартирах температура низька. При цьому за централізоване опалення доводиться платити за затвердженими тарифами. Як зробити перерахунок за неякісне теплопостачання і на скільки повинно бути дешевше тепло, читайте на у даній статі.

В яких випадках вартість централізованого теплопостачання знижується

Правила надання централізованого теплопостачання прописані в постанові Кабміну №630 від 21 липня 2005 року. У документі значиться, що в разі не надання послуг з теплопостачання, постачання тепла не в повному обсязі або погіршення якості, виконавець повинен знизити вартість централізованого опалення (ЦО). Перерахунок провадиться не залежно від наявності у споживача заборгованості з оплати спожитого тепла.

Перерахунок вартості ЦО виконується в наступних випадках:

- перерва в централізованих постачання тепла більш ніж на 12 годин 1 раз в місяць. В такому випадку тепло повинно бути дешевше на 3,3% від місячної плати за кожний день перевищення допустимого строку відхилення. Ознайомитися з принципами нарахування суми до оплати тепла, які діють в 2017 році, можна за посиланням;

- низька температура повітря в кутових кімнатах квартири. Якщо в опалювальному сезоні більше 12 годин на добу один раз на місяць температура повітря у рамках 20-14° С, то вартість тепла повинна бути знижена на 5% за кожен градус відхилення від норми. Перерахунок ціни централізованого опалення проводиться після того, як низьку температуру в квартирі зареєструють офіційно представники компанії-постачальника послуг.

В порядку проведення перерахунків розміру плати за надання ЖКП значиться, що в кутових кімнатах температура повинна бути не нижче 20° с. Якщо в приміщенні температура нижче 14° С, споживачам дозволено не сплачувати квитанції на спожите тепло. Така норма вступає в силу після оформлення акта-претензії на надання послуг з теплопостачання низької якості. Документ мають підписати представники теплопостачальної компанії або мешканці будинку, які проживають в інших квартирах;

- низька температура в житлових не кутових кімнатах. В разі зниження температури від 18 до 12° С більше 12 годин на добу один раз на місяць, вартість тепла за кожен градус відхилення зменшується на 5%. Якщо температура у кімнаті нижче 12° С, то оплачувати опалення не треба. Не платити за послугу централізованого опалення дозволяється після офіційної фіксації низької температури в квартирі і складання акта-претензії.

Як оформити акт-претензію на надання неякісної послуги теплопостачання

Редакція порталу проаналізувала постанова Кабміну про правила постачання тепла у багатоквартирний будинок, і розробила покрокову інструкцію складання акта-претензії.

Крок 1. Повідомити про низьку якість послуги централізованого теплопостачання в компанію-виконавця. Повідомлення можна подати:

в усній формі — зателефонувавши за телефоном контакт центру обслуговування клієнтів компанії;

у письмовій формі, надіславши повідомлення за адресою, вказаною в договорі на постачання тепла.

У повідомленні необхідно вказати прізвище, ім'я, по батькові споживача, адреса проживання, та вид послуги, якість якої не відповідає затвердженій нормі.

Не залежно від форми повідомлення, в компанії повинні його зареєструвати у журналі реєстрації звернень споживачів.

У компанії повинні повідомити споживача, хто прийняв заявку про неякісну послугу та її реєстраційний номер й час реєстрації.

Якщо співробітнику компанії відомі причини не надання послуги, то він зобов'язаний невідкладно проінформувати про це споживача. Представник компанії вносить відповідну інформацію до журналу заявок. Це є підставою для визнання виконавцем факту неналежного надання послуг.

У разі відсутності даних про причини недопостачання тепла в квартирі, у компанії повинні перевірити якість послуги теплопостачання. Строки проведення перевірки узгоджуються з споживачем відповідно до договору на постачання тепла не пізніше ніж за три дні до інспекції.

Крок 2. Якщо споживач не згоден із результатами перевірки, проводиться повторний аналіз якості надаваних послуг. При перевірці повинні бути споживач, представник компанії та органу виконавчої влади або місцевого самоврядування.

Крок 3. За результатами перевірки складається акт-претензія про неякісне надання послуги з теплопостачання. Документ оформляється у двох примірниках, підписується споживачем та представником компанії-постачальника послуги. Один документ залишається у споживача, другий — у компанії.

Крок 4. Якщо представник виконавця не прибув для перевірки якості послуги або відмовився підписувати акт-претензію, документ дозволено підписувати іншим споживачам, які проживають у багатоквартирному будинку. Щоб акт-претензія набув чинності, необхідно зібрати підписи не менше 2-х мешканців, зареєстрованих в інших квартирах житлового будинку.

Крок 5. Складений документ повинні зареєструвати у журналі реєстрації актів-претензій теплопостачальної компанії. Виконавець послуги зобов'язаний розглянути претензію і протягом 3-х робочих днів поінформувати споживача про її задоволення або про відмову, вказавши причину. У правилах проведення перерахунку вартості тепла значиться, якщо компанія не реагує на претензію протягом зазначеного строку, то вона визнає факти, зазначені в документі.

Крок 6. Щоб вирішити питання перерахунку, споживачеві слід звернутися в господарський суд. Також вирішити питання можна в досудовому порядку — якщо компанія погодиться знизити вартість послуги.

domik.ua
тепло рахунок
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі

Суспільство
Продовжується спільна робота працівників служби у справах дітей з інспекторами ювенальної превенції Новоград-Волинського ВП ГУНП та представниками ДСНС щодо недопущення та попередження нещасних випадків на водоймах серед неповнолітніх, профілактики вживання спиртних та тютюнових виробів, попередження бездоглядності, створення безпечного середовища для дітей. 04.08.2020 року проведено спільний рейд на березі річки Случ, де під час літньої спеки відпочивають...
Суспільство
На сьогодні Національна служба здоров'я України законтрактувала 1084 заклади на надання медичної допомоги пацієнтам в стаціонарних умовах. З них: 1049 закладів – без проведення хірургічних операцій; 843 заклади – на здійснення хірургічних операцій в стаціонарних умовах.  Про це НСЗУ інформує на своїй сторінці у фейсбук. За надання стаціонарної допомоги пацієнтам в квітні-липні цими закладами НСЗУ вже виплатила їм 10 млрд грн. В безоплатний пакет з надання...
Суспільство
30-та окрема механізована бригада імені князя Костянтина Острозького (30 ОМБр, в/ч А0409, пп В2731) отримала мобільні комплекси спостереження, про це повідомляє пресслужба бригади. Мобільний комплекс спостереження дозволяє ефективно та безпечно спостерігати вздовж лінії зіткнення з противником. Він дає можливість за декілька хвилин розгорнути систему спостереження, де є ризик снайперського вогню. Даний комплекс допомагає бійцю спостерігати за ворогом через...
Суспільство
Новоград-Волинська ОТГ - на 28 місці в загальноукраїнському рейтингу інституційної спроможності і сталого розвитку малих та середніх громад України. Про це повідомляє Регіональний центр економічних досліджень та підтримки бізнесу. За результатами наданої інформації, Фондом "Регіональний центр економічних досліджень та підтримки бізнесу", сформовано черговий рейтинг інституційної спроможності і сталого розвитку малих та середніх громад України. Публікуємо р...
Суспільство
Щодо стану захворюваності на коронавірус в Новоград-Волинській міській ОТГ на 04 серпня 2020 року повідомив Любомир Дутчак - начальник відділу з питань охорони здоров’я та медичного забезпечення міської ради. За минулу добу нових випадків захворювання на коронавірусну інфекцію в Новоград-Волинській міській ОТГ не зареєстровано. Однак, до інфекційного відділення КНП «Новоград-Волинське міськрай ТМО» поступили житель району 1960 р.н. та жителька Ємільчинсько...
Суспільство
Проблема так званої подвійної оренди землі є доволі цікавим явищем у діяльності як сільськогосподарських підприємств, так і органів юстиції, до числа функцій яких належить реєстрація прав оренди в державних реєстрах. Варто зазначити, що ринку землі в Україні поки що немає (якщо, звичайно, під словом «земля» розуміти лише ту землю, цільове призначення якої полягає в товарному сільськогосподарському виробництві), зате є ринок оренди землі, конкуренція на яко...
Суспільство
У місті Новограді-Волинському в мікрорайоні "Морське" можливі перебої з водопостачанням.  Про це повідомляє адміністрація КП НВМР "ВУВКГ".  У зв'язку з профілактичними роботами на підвищувальній насосній станції (ПНС) по вулиці Ушакова, 05.08.2020 року з 9:00 до 17:00 години водопостачання буде подаватися з пониженим тиском. Просимо поставитись із розумінням до тимчасових незручностей!" - йдеться в повдомлені.
Суспільство
Запрошуємо жителів Новоград-Волинщини долучитися до ініціативи "Мій телефонний друг", всеукраїнського проєкту дружньої підтримки та інформування людей, що опинилися на самоті. У відповідь на наслідки COVID-19 в Україні Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та Українська Волонтерська Служба (УВС) запустили проєкт Мій телефонний друг, щоб підтримати людей, які опинилися на самоті. Волонтери проєкту, здебільшого молодь, телефонуватимуть самотнім людям літнього віку, людя...
Суспільство
На офіційному сайті Житомирської ОДА сьогодні о 8 годині ранку 2020 року було оприлюднено наступну інформацію:«На позачерговому засіданні Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 31 липня було прийнято рішення про встановлення рівнів епідемічної небезпеки поширення COVID-19.  На виконання пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених п...