• Головна
  • All inclusive: Відвідувачі «Прозорого офісу» в Новограді-Волинському зможуть в одному місці отримати весь спектр соціальних послуг
17:44, 6 квітня 2018 р.
Надійне джерело

All inclusive: Відвідувачі «Прозорого офісу» в Новограді-Волинському зможуть в одному місці отримати весь спектр соціальних послуг

"Прозорий офіс" у Новограді-Волинському

"Прозорий офіс" у Новограді-Волинському

У Новограді-Волинському все ж таки буде центр надання соціальних послуг за новим сучасним форматом «Прозорий офіс», з держбюджету Новограду-Волинському виділили 18 млн. грн. на його будівництво. Ця сума грошей одна з найбільших з виділених на "Прозорі офіси" в Україні цьогоріч. Але 5 млн. грн. передбачили і в місцевому бюджеті.

All inclusive: Відвідувачі «Прозорого офісу» в Новограді-Волинському зможуть в одному місці отримати весь спектр соціальних послуг, фото-1

Як відомо, центр надання соціальних послуг буде знаходитися у центрі міста поруч з міською радою. На першому поверсі розташують Пенсійний фонд, а на другому – департамент праці та соціального захисту населення. Відвідувачі зможуть в одному місці отримати весь спектр соціальних послуг.

У «Прозорих офісах», які вже були відкриті в Україні, перелік послуг дуже великий. Тут і послуги управління праці та соцзахисту, і послуги Пенсійного фонду та адміністративного та соціального характеру. Загалом подібні центри надають наступні послуги:

Адміністративні послуги:

  • реєстрація / зняття з реєстрації місця проживання;
  • реєстрація юридичних та фізичних осіб-підприємців;
  • реєстрації актів цивільного стану;
  • отримання паспорта громадянина України у вигляді ID-карти і паспорта громадянина України для виїзду за кордон;
  • реєстрація права власності на нерухоме майно;
  • отримання картки платника податків;
  • документи на дозвіл.

Послуги Пенсійного фонду:

  • прийом і оформлення документів (в т. ч. від внутрішньо переміщених осіб) для видачі пенсійних посвідчень;
  • видача довідок про розмір пенсії;
  • прийом документів для призначення пенсії та консультації з цього питання;
  • прийом документів для розгляду на комісії з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсій на пільгових умовах або за вислугою років;
  • реєстрація користувачів електронних послуг на веб-порталі;
  • прийом документів для перерахунку пенсії, працевлаштування та звільнення особи;
  • прийом документів для встановлення надбавок, підвищень і доплат до пенсії, встановлених законодавством.

Послуги управління праці та соціального захисту населення:

  • призначення допомог і матеріальної допомоги, в т.ч. і оформлення субсидій;
  • оформлення пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу;
  • оформлення довідок для отримання пільг інвалідам, які не мають права на пенсію або соцдопомогу;
  • оформлення та видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб;
  • оформлення та видача посвідчень інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та інвалідам загального захворювання;
  • оформлення статусу членам сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни, «учасник війни», «інвалід війни», жертвам нацистських переслідувань, «ветеран праці»;
  • психологічна реабілітація та професійна адаптація учасників антитерористичної операції;
  • оформлення санаторно-курортного лікування окремих категорій громадян тощо.

Відразу при вході в «Прозорий офіс» розташовують ресепшен, де працюють адміністратори, які можуть відповісти на питання відвідувачів і направити їх далі. Тут розташовують і інформаційні термінали.

Дані термінали містять інформацію про перелік послуг, порядок, умови та терміни їх надання, а також тут розміщені зразки заповнення документів. Всі послуги згруповані відповідно до тематики. Кожна послуга має унікальний номер для зручного пошуку. Перш за все термінали потрібні для видачі талончиків із зазначенням номера в електронній черзі. Щоб отримати талон необхідно сформулювати тематику питання і вибрати необхідний пункт на екрані терміналу. Якщо відвідувачі самі не можетуть цього зробити, вони звертаються до адміністраторів центру. Вони допомагають вибрати потрібний розділ згідно з зверненням.

Після отримання талончика відвідувачі дивляться на інформаційні монітори, які розташовані на стінах «Прозорого офісу». На екранах моніторів вказано яка йде черга - тут же висвічується і номер талончика, а також номер столу, за яким буде проходити прийом. Дочекавшись своєї черги відвідувачі центру проходять до зазначеного столу, де їх вже чекатиме фахівець.

Відзначимо, що для комфортного очікування своєї черги в центрах  створюються зручні зали очікування з м'якими диванами. Тут же можна роздрукувати і зробити ксерокопії документів.

Також в «Прозорих офісах» працюють дитячі кімнати. Тут з дітьми знаходиться досвідчений вихователь-педагог. Самі дитячі кімнати оснащені величезною кількістю різних іграшок, встановлюється телевізор, на якому показують мультфільми.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Новоград #Прозорий #офіс #Центр #ЦНАП #будівництво #Новоград-Волинський
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...