• Головна
  • Секрети перетворення клієнта в адвоката бренду
11:03, 25 жовтня 2018 р.
Надійне джерело

Секрети перетворення клієнта в адвоката бренду

Секрети перетворення клієнта в адвоката бренду

Всі підприємці мріють про лояльних клієнтів, які просувають бренд методом ОБС. Метод цей старий, як світ. Про нього розповідають студентам на лекціях. Він, один з найбажаніших маркетингових інструментів будь-якої компанії. Адже ОБС найдієвіший, але при цьому дешевий в грошовому вираженні. Розшифровується цей метод просто - «Одна баба сказала». Друга назва - «сарафанне радіо». Суть його в рекомендаціях, які дають користувачі вашого товару добровільно. Тому, що вони люблять ваш продукт і їм подобається представляти його в суспільстві. Інформація про товар або послугу транслюється в маси самими покупцями, а не організацією. Але таке ставлення, звичайно, потрібно заслужити.

Формалізація і налагодження процесів

Говорячи про лояльність споживачів, не варто забувати про те, що до неї веде довгий і тернистий шлях налагодження бізнес-процесів усередині самої організації. Грубо, якщо у вас неякісний продукт, «хамовиті» продавці або, того гірше, ви не тримаєте слово, мріяти про появу Амбассадор бренду несвоєчасно. Вам би не розгубити остаточно тих, хто зважився на покупку.

Пам'ятайте, ваша послуга або товар повинні бути не просто гарні, вони повинні бути чудові, щоб людині захотілося порадити одному вашу компанію. Тут є місце емоції, любові до бренду. Бажанням віддати вам гроші, змішаного з радістю володіння продуктом. Адвокат бренду буде цінувати бренд і вірити йому. На поганому клієнтському сервісі довіру побудувати буде складно.

Дивуйте - це завжди працює - citysitesglobal.com

WOW-сервіс

Дивуйте - це завжди працює. В одній зі стоматологічних клінік миють і сушать відвідувачам взуття, поки ті спілкуються з лікарем, якщо з погодою не склалося. Співробітники готелю доглядали за забутою іграшкою і публікували її фото в своєму Instagram, поки господиня не повернулася за нею.

Шалено зворушлива історія чудового клієнтського сервісу сталася одного разу в США. Коли авіакомпанія затримала рейс заради свого клієнта. Він поспішав в лікарню до матері і запізнювався на стикувальний рейс. Співробітники авіакомпанії зробили все, щоб людина встигла до лікарні попрощатися з матір'ю і їх зусилля не були марними.

На чолі WOW-сервісу завжди стоїть турбота і любов - citysitesglobal.com

У розділі WOW-сервісу завжди стоїть турбота і любов. Часто, це не коштує великих грошей, як наприклад, у випадку з чищенням взуття. Це щось на зразок: «Одягайся тепліше» або «Подзвони, коли доїдеш». Щось не супер важливе, але таке емоційне. Цим захочеться поділитися.

Тут кажуть

Соціальні мережі стали місцем акумулювання особистих думок і експертних рад. У своїх особистих акаунтах люди діляться позитивним досвідом, пов'язаним з використанням продукту або послуги. Часто, вони в деталях описують, що саме їм сподобалося, і закликають своїх друзів познайомитися з улюбленим брендом. Дякуйте їм за відгуки, адже рекомендації працюють краще за будь-платної реклами.

Адвокати бренду - citysitesglobal.com

Здорово, якщо про вас пишуть лідери думок і шановні люди, тоді ефект буде масштабним. У таких Амбассадорів є багато послідовників, які прагнуть бути схожими на них. Охоплення та залученість таких постів вище, ніж у випадку з звичайної платної рекламної комунікацією, а значить і результат у вигляді зростання продажів не змусить себе довго чекати.

Advocacy - як логічне завершення

Розглядаючи сарафанне радіо, як один з маркетингових каналів взаємодії з аудиторією важливо пам'ятати, що інвестиції в лояльних покупців - це довгострокові інвестиції. Цей канал має високу масштабованість. Обмежень тут практично немає. У цьому каналі можна рости з помірними бюджетами та досить тривалий час.

Будьте чесними, любите і дбайте про своїх клієнтів - citysitesglobal.com

Говорячи мовою соціальних відносин, адвокати бренду - це подружжя. Вони люблять компанію і не соромляться демонструвати свої почуття.«Розлучення» в такій ситуації можливий тільки в тому випадку, якщо ви, як партнер, не будете дотримуватися дані вами зобов'язання.

Будьте чесними, любите і дбайте про своїх клієнтів. Підтримуйте стосунки правильної комунікацією, і ваш бренд проживе довге і щасливе життя.

Будьте в курсі найсвіжіших і актуальних новин Новограда-Волинського! Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook. Для зручності скачайте наше безкоштовний мобільний додаток IOS/Anroid.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Новоград #реклама
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...