• Головна
  • Приміщення «Прозорого офісу» в Новограді готується до початку експлуатації
15:26, 23 жовтня 2020 р.

Приміщення «Прозорого офісу» в Новограді готується до початку експлуатації

Приміщення «Прозорого офісу» в Новограді готується до початку експлуатації

23 жовтня 2020 року тимчасово виконувач повноважень міського голови, секретар міської ради Олена Пономаренко, за участі керуючого справами виконавчого комітету міської ради Дмитра Ружицького, провела робочу нараду з керівниками структурних підрозділів та служб, які буде розміщено у Центрі надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» (вул. Шевченка,20) – єдиному просторі для надання соціальних та адміністративних послуг населенню. Повідомляє Оксана Талько - начальник відділу інформації та зв’язків з громадськістю міської ради.

Присутні оглянули хід підготовки до введення в експлуатацію приміщення «Прозорого офісу». Наразі завершується встановлення меблів, затим буде проведено налаштування комп’ютерної техніки, які отримано в рамках проєкту Міністерства соціальної політики України та «Світового Банку».

Нагадаємо, що на першому поверсі «Прозорого офісу» розташуються Центр надання адміністративних послуг міської ради, територіальні відділи головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області та міський центр соціальних служб. На другому поверсі – департамент праці та соціального захисту населення міської ради і служба у справах дітей.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...