Все, що потрібно знати про бувший у використанні Renault Megane 2008-2015

Все, що потрібно знати про бувший у використанні Renault Megane 2008-2015, 04141.com.ua

На презентації Megane третього покоління представники Renault робили акцент на дорослу якість автомобіля. Так, наприклад, пластикові крила на другому поколінні автомобіля поступилися місцем сталевим, а матеріали обробки стали кращими. Може, і з надійністю у Megane III стало краще?

Якщо і далі проводити аналогію з попередником, то замість авангардної зовнішності хетчбека Renault Megane II в третій генерації ми вже бачимо його з більш спокійним, виваженим і лаконічним дизайном. Але при цьому аж ніяк не нудним і не відштовхуючим, а навпаки - самобутнім і привабливим. Зауважимо, що дизайн для малолітражних Renault завжди був визначальним, за рахунок нього зазвичай їх і купували. І якщо в другій генерації найпопулярнішим в модельній гаммі був седан, то в третьому поколінні його взагалі не виявилося. Renault Fluence, побудований на базі універсала Megane і надійшов у продаж в 2011 році, не береться до уваги. Це все ж інша машина. Зате були хетчбек, універсал і кабріолет з жорстким дахом.

Для автомобіля призначалися бензинові двигуни об'ємом 1,6 л (100 і 110 к.с.) і 2,0 л (140 к.с.), в тому числі і з турбонаддувом 1,4 л (130 к.с.) і 2,0 л (180 к.с.), а також три турбодизеля: 1,5 л (95 і 110 к.с.), 1,9 л (130 к.с.) і 2,0 л (150 і 160 к.с.). Стандартна коробка передач - 5-ступінчаста "механіка", яка призначалася базовій 1,6-літровій 100-сильній «четвірці» і турбодизелю 1,5 л (90 к.с.). А з рештою двигунами поєднувалася виключно 6-ступінчаста. В якості опції з найпотужнішим турбодизелем пропонувався 6-діапазонний автомат. Найбільшим інтересом на нашому ринку користувалися дві бензинові модифікації: Megane з мотором 1,6 л (110 к.с.), агрегатованим з 5-ступінчастою «механікою» і 4-діапазонною АКП, або ж з дволітровим двигуном, що поєднується виключно з безступінчатим варіатором.

На вторинному ринку багато автомобілів, раніше проданих новими в Україні, але ще більше екземплярів, привезених з Франції та інших європейських країн. Всі варіанти можна розглядати в якості покупки, але краще дилерські версії, оскільки їх «біографію» відстежити простіше. Та й оснащувалися вони багатше. Наприклад, українські Megane були представлені в трьох основних комплектаціях: Authentique, Expression і Dynamique. Правда, початкова версія Authentique особливою щедрістю не відрізнялася і мала у своєму розпорядженні ABS з системою розподілу гальмівних зусиль EBD, фронтальними і бічними подушками безпеки, електроприводом передніх стекол і дзеркал з підігрівом, центральним замком. А кондиціонер і «музику» перший власник зазвичай замовляв окремо.

Все, що потрібно знати про бувший у використанні Renault Megane 2008-2015, фото-1

Інтер'єр Megane III в межах екстравагантний, з ергономікою і функціональністю повний порядок. А матеріали обробки радують якістю.

Середній рівень оснащеності Expression додатково має на увазі бокові аербегі, а задній диван вже можна скласти по частинах. Крім того, тут є датчик дощу і світла, протитуманні фари, поліпшена тканинна оббивка салону, клімат-контроль, задні електросклопідйомники. Зовні ця версія відрізняється від базової наявністю зовнішніх хромованих елементів кузова.

У варіанті Dynamique додаються 16-дюймові диски з легкого сплаву, ксенонові фари, підігрів передніх крісел, є можливість спілкуватися по зв'язку Bluetooth, система Start-Stop і ключ-карта. А замість тканинного салону комбінований інтер'єр. Крім того, в списку опцій значилися панорамний дах для особливого виконання Limited Edition, шкіряний салон, біксенонові фари, система динамічної стабілізації ESP (починаючи з Expression), навігація і просунута аудіосистема Bose.

Мабуть, французи непогано провели роботу над помилками - Megane III виявився досить надійним. Двигуни (бензинові 1,6 і 2,0 л) відрізняються примхливої ​​електрикою - виходять з ладу датчики положення колінчастого і розподільних валів, холостого ходу і ін. На перших машинах нудьгував фазообертач в приводі ГРМ. Симптоми - двигун запускається з декількох спроб, а потім і зовсім починає торохтіти як дизель. На 2-літрових моторах в два-три рази частіше зношується задня опора двигуна. Водяний насос краще оновлювати як мінімум разом з зубчастим ременем ГРМ кожні 90 000 км, хоча досить часто він виходить з ладу раніше, вже на 60 000 км.

Все, що потрібно знати про бувший у використанні Renault Megane 2008-2015, фото-2

Механічні 5- і 6-ступінчасті коробки довговічні. Але помічені в підтіканні оливи через сальники - до 80 000 км вони вже починають «потіти». Не відрізняється надійністю 4-діапазонний автомат: до 100 000 км він може зажадати ремонту блоку гідроклапанів. У підвісці слабкими можна назвати опорні підшипники стійок і самі амортизатори, які течуть до 80 000 км.

Плюси та Мінуси

+ Помірна вартість, екстравагантний дизайн, непогані ходові якості і керованість.

- Тіснота в другому ряду крісел, переважно обслуговування у дилера, імідж примхливого автомобіля.

Двигун

Двигуни стали помітно надійніше в порівнянні з першими моделями, але тим не менше фірмові болячки час від часу дають про себе знати. Мотори не люблять мийки - страждає навісне електрообладнання: стартер і генератор. У групі ризику свічки, котушки запалювання і навіть термостати. В системі охолодження після 3-4 українських зим можуть продірявився бачки радіатора двигуна.

До механічних коробок нарікань практично немає. А ось 4-ступінчастий автомат DP0 до 100 000 км може подарувати цілий букет несправностей: від зносу гидроблока клапанів до капітального ремонту АКП.

Підвіска

Передня підвіска високою надійністю не відрізняється. Слабкими виявилися опорні підшипники стійок і самі опори - вони рідко виходжують більше 70 000 км. Зате стійки і втулки стабілізатора можуть протриматися і до 80 000 км. Кульові опори - довгожителі, але змінюються разом з важелем. У задній підвісці з напівзалежної Н-образної балкою тільки ближче до 100 000 км попросяться на спокій амортизатори. Приблизно стільки ж, а нерідко і помітно довше тримаються стійки і втулки стабілізатора. Сайлент-блоки важелів виходять з ладу на рубежі 150 000 км. За цей час як мінімум один раз доведеться оновити і ступичні підшипники.

Електрика

Електрообладнання можна визнати цілком надійним, якщо не брати до уваги моторну електрику, яка у «француза» епізодично відмовляє. Як і раніше горять лампи ближнього світла, правда, їх можна змінювати і самостійно, причому не витрачаючи на це багато часу. Часто глючить датчик зовнішньої температури, через що клімат-контроль працює некоректно.

avtomir
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
12 дуже добре
(4 оцінки)
Високі оцінки користувачів за Повнота інформації
1 людина рекомендує
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі