• Головна
  • Чи задоволені новоград-волинці якістю пасажирських перевезень у маршрутках
09:25, 16 листопада 2020 р.

Чи задоволені новоград-волинці якістю пасажирських перевезень у маршрутках

Автобус в Новограді-Волинському

Автобус в Новограді-Волинському

Ми звикли, що громадський транспорт погано працює: автобус може приїхати брудним; сьогодні проїхали швидко, а завтра запізнилися на роботу; кондуктор посміхнулася або накричала і так далі - у кожного є негативний досвід, коли громадський транспорт не виправдав очікувань. Ми навіть не дивуємося цьому, вважаючи це нормою. Кожне користування таким сервісом - лотерея без переможців.

Деградація громадського транспорту підсадила міста на голку автомобіля - тільки таксі і особистий автомобіль можуть гарантувати хоч якийсь виразний рівень комфорту, надійності і швидкості. Далі починається порочне коло: більше машин, пробки, менше пасажирів і ще більша деградація громадського транспорту, ще більше пробок, запарковані тротуари, двори для машин і так далі.

Не виключенням із загальноприйнятої тенденції для більшості невеликих міст України є й Новоград-Волинський. Опитування проведене сайтом мiста Новограда-Волинського 04141.com.ua (ТУТ), свідчить про незадоволеність жителів міста якістю пасажирських перевезень у місцевих маршрутках. Більшість людей охарактеризували її як "поганою" та такою що "бажає бути кращою". Транспортна проблема міста Новограда-Волинського - це лише одна з проблем яка потребує нагального вирішення, і не тільки міських маршрутів є багато нарікань мешканців міста та району щодо організації та здійснення приміських та міжміських маршрутів. 

Чи задоволені новоград-волинці якістю пасажирських перевезень у маршрутках, фото-1


Отже, сама історія вчить нас, що для здорового розвитку міста якісний громадський транспорт є життєво необхідним. А тепер давайте спробуємо перерахувати пункти, яким він має відповідати, щоби бути справді сучасним та якісним. А паралельно будемо прикидати, наскільки цим пунктам відповідає нвоград-волинський  громадський транспорт.

Перше, що спадає на думку, це сучасний рухомий склад. Справді, їхати у новому автобусі значно приємніше, ніж у старій вбитій маршрутці. Але на жаль, не все так лінійно та однозначно - у світі є достатньо прикладів як неефективних систем із сучасною технікою, так і навпаки - є міста, де навіть стара техніка чудово задовільняє потреби містян у пересуванні.


Отже, сама історія вчить нас, що для здорового розвитку міста якісний громадський транспорт є життєво необхідним. А тепер давайте спробуємо перерахувати пункти, яким він має відповідати, щоби бути справді сучасним та якісним. А паралельно будемо прикидати, наскільки цим пунктам відповідає львівський (і не тільки) громадський транспорт.

Перше, що спадає на думку, це сучасний рухомий склад, тобто трамваї, тролейбуси та автобус. Справді, їхати у новому автобусі значно приємніше, ніж у старій вбитій маршрутці. Але на жаль, не все так лінійно та однозначно - у світі є достатньо прикладів як неефективних систем із сучасною технікою, так і навпаки - є міста, де навіть стара техніка чудово задовільняє потреби містян у пересуванні.

Важливо, щоби місткість громадського транспорту та інтервали руху відповідали пасажиропотоку. В умовах міста це практично завжди означає повнорозмірні автобуси.

Громадський транспорт повинен їздити містом швидко (бажано - швидше за приватні авто), мати чіткий похвилинний графік та невеликі і стабільні інтервали між рейсами. Причому все це повинно якнайменше залежати від часу доби та завантаженості вулиць приватними авто.

Пасажир, приходячи на зупинку, повинен бути впевнений, що транспорт приїде у точно визначений час і що на нього не доведеться чекати цілу вічність. В ідеалі інтервал повинен бути таким, щоби у громадському транспорті не було давки.

Щоби максимально тримати все під контролем в режимі реального часу, потрібна добре обладнана диспетчерська, яка буде координувати рух громадського транспорту.

Також дуже важливим є час роботи. Хороший громадський громадський транспорт повинен працювати вже з 5-6 ранку аж до опівночі і на додачу до цього мати ще й окремі нічні маршрути. По суті, режим роботи громадського транспорту визначає ритм життя всього міста та робить його більш повнокровним.

У Новограді-Волинському ж із цим поки великі проблеми - на багатьох маршрутах навіть у пікові години транспорт їздить із величезними та нестабільними інтервалами і подекуди його можна чекати навіть годину.  Години роботи теж дуже нестабільні - після 21-ї години можна розраховувати буквально на кілька маршрутів, більшість у цей час або повністю зникають, або ж перетворюються на лотерею - візьме пасажирів чи закриє двері перед носом та покотиться у "гараж"? Очевидно, що громадський транспорт, який не дає можливості прогнозувати час у дорозі і взагалі бути впевненим, що ти доїдеш куди треба по суті сам провокує багатьох людей пересідати у приватні авто та цим збільшувати затори.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#автобус #маршрут
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Показувати новий коментар:
внизу вгорі
Тритон
17 листопада 2020 р., 00:31
Потрібен водій робот і багато бидла
Чип
18 листопада 2020 р., 15:05
Недоволен не маршрутки а маршрутки времени
Яяя
18 листопада 2020 р., 15:36
велосипед - наше всё
Оголошення
live comments feed...