Просування малого бізнесу в Новограді-Волинському: Як рекламувати свій бізнес ефективно?

Реклама в Новограді-Волинському
Реклама в Новограді-Волинському

Місцева кореспонденція-недорогий вид реклами, що зараз починає відходити на другий план у зв'язку зі стрімким розвитком Інтернету. Але при професійно складеному повідомленні є ефективним.

Рекламні білборди і щити — хороший метод повідомлення можливим клієнтам і про існування вашого бізнесу, також про доступні акції, знижки та спеціальні програми.

Рекламні повідомлення в громадському транспорті-дешевше білбордів, хоча не завжди підійде для цільової аудиторії. Це ефективно лише тоді, якщо всі клієнти користуються послугами громадського транспортому.

Просування малого бізнесу в Новограді-Волинському: Як рекламувати свій бізнес ефективно?, фото-1

Реклама на місцевому телебаченні. Така реклама не завжди найдорожча, а іноді може виявитися і дешевшою за інші види реклами.

Поширення листівок. Майже найдешевший спосіб реклами для малого бізнесу, ефективність якого спірна. Головним тут є розрахунок кількості клієнтів, що приходять по листівках, щоб співвіднести прибуток з витратами. Роздача пробних примірників безкоштовно-розраховано на те, що задоволені споживачі почнуть рекомендувати цей продукт, сприяючи поширенню інформації. Вельми дієвий спосіб.

Просування малого бізнесу в Новограді-Волинському: Як рекламувати свій бізнес ефективно?, фото-2

Способи просування бізнесу в Інтернеті: просування в пошукових системах, соціальних мережах (Фейсбук, Інстаграм і т.п.), месенджерах (приклад — Телеграм), на тематичних і локальних спільнотах. Робимо сайт, спільноти в соц. мережах, запускаємо тематичну розсилку.

Просуванням малого бізнесу в соціальних мережах відає SMM фахівець. Але якщо мова йде про невеликі компанії, то маркетолог або навіть директор підприємства.

Як рекламувати малий бізнес

Спонсорство-можливе, навіть без великих вкладень капіталу. Потрібно проявити фантазію і використовувати вашу сферу діяльності в наданні допомоги навіть продуктами вашого виробництва або залишками від нього. Участь на виставках, ярмарках, форумах, конференціях, симпозіумах у вашій місцевості — відмінна можливість знайти і нових клієнтів, і бізнес партнерів, і постачальників.

Розміщення на автомобілі логотипу своєї компанії-можна розповісти оточуючим про Ваші послуги, товари лише розмістивши ваш логотип, також контактну інформацію на власній машині. Це може принести кілька десятків клієнтів.

Просування малого бізнесу в Новограді-Волинському: Як рекламувати свій бізнес ефективно?, фото-3

Застосування Інтернету - не варто нехтувати можливостями просування всесвітньою павутиною. Є велика кількість методів інтернет-маркетингу - це і контекстна реклама, і реклама в соціальних мережах, також електронна розсилка, дошки оголошень, є інструменти, що дозволяють в кілька кліків створити інтернет магазин.

Розміщення у в магазині або офісі незвичного експонату — проявіть свою фантазію і придумайте щось цікаве, щоб асоціювалося з вашою фірмою, привертало увагу можливих клієнтів. Помістіть це біля самого входу. Так водному квітковому магазині поставили великий акваріум з жовтим пітоном: півміста прийшли на нього подивитися. Проведіть цікавий захід-подієвий маркетинг і висвітліть його у місцевих ЗМІ. Ви організуєте захоплюючий захід, залучаєте до нього багато учасників, можливо місцеву пресу. Найголовніше тут-ваша фантазія і креативність.

Щоб успішно просувати свій бізнес в інтернеті, не обов'язково створювати сайт.

Більш того, не достатньо просто "залив" його в інтернеті - щоб він дійсно приносив дохід, потрібно SEO. Для якісного просування потрібні чималі бюджети, а конкуренція по популярних запитах дуже висока. Загалом, все це дорогі інструменти, які не завжди доречні і окупаються.

Проте, то, наскільки успішно користувач знаходять вашу локацію (булочну, кава-точку або автосервіс) і знаходять її в принципі, може надати величезний вплив на успіх вашого бізнесу. Труднощі, що виникли під час пошуку, а також неактуальна інформація (контакти, режим роботи) на картах, в навігаторах і інших релевантних джерелах може змусити потенційного клієнта звернутися до конкурента і більше ніколи не повернутися.

Пропонуємо розглянути ефективні варіанти присутності в мережі, які допоможуть продавати і стати "помітніше" конкурентів. Навіть не маючи власного сайту.

Довідник підприємств сайту Новограда-Волинського 04141.com.ua

04141 - безкоштовний електронний довідник організацій з картою міста (внесено більше 1000 компаній). Детальна інформація регулярно оновлюється.

Заявити про компанію, якої немає в довіднику підприємств сайту Новограда-Волинського 04141.com.ua, може як її представник, так і будь-який користувач.

Щоб відправити заявку, потрібно заповнити спеціальну форму (ТУТ). Протягом трьох робочий днів співробітники компанії зв'яжуться з вами для перевірки інформації. Вона з'явиться відразу у версії для ПК і мобільних пристроїв.

Щоб дані про компанії виглядали більш привабливо, можна скористатися рекламними можливостями. Працювати з довідником дуже зручно зарахунок гнучких фільтрів пошуку. Тому власникам бізнесів вкрай важливо не просто "бути присутнім", а й надати розгорнуту інформацію, яка буде використана довідником, підбираючи релевантні результати на запити користувачів.

"Преміум" розміщення на 04141 має цікаві "фішки", які сприятимуть залученню клієнтів. Наприклад, користувачі можуть замовити товар, мати свою унікальну URL-адресу, можливість двонити, писати у месенджер клієнтам прямо з мобільної версії, а також нелімітований кошик товарів. Тому, подбайте про те, щоб позначити свою компанію в довіднику - це додатковий спосіб залучити клієнтів.

Просування малого бізнесу в Новограді-Волинському: Як рекламувати свій бізнес ефективно?, фото-4

Бізнес-сторінка Facebook

Бізнес-сторінка Facebook - це сторінка компанії (або її філії), де вказані основні дані: адресу, номери телефонів, графік роботи. Додаткова інформація також важлива: рекомендації та відгуки користувачів, фотографії, рейтинг.

Крім того, функціонал сторінок дозволяє ефективно працювати з відгуками. А значить, разом з інформацією від клієнтів власник бізнесу отримує можливість покращувати свій продукт або сервіс.

Якщо бізнес спрямований на роботу з людьми, то Facebook - ідеальний інструмент. Переконайтеся, що серед користувачів соцмережі є ваша цільова аудиторія (мова не тільки про вік, стать і географії). Інтереси і поведінковий фактор також грають важливу роль. Майте на увазі, "районні" користувачі можуть відрізнятися від "міських".

реклама Новоград-Волинський довідник група сайт
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі