• Головна
  • Що робити новоград-волинцям, якщо не вдається згенерувати COVID-сертифікат про вакцинацію в «Дії»
08:41, 26 жовтня 2021 р.

Що робити новоград-волинцям, якщо не вдається згенерувати COVID-сертифікат про вакцинацію в «Дії»

COVID-сертифікат

COVID-сертифікат

Що таке COVID-сертифікат та як він діє

COVID-сертифікат – це електронний документ, що підтверджує факт вакцинації проти COVID-19 у додатку «Дія». Користувачі отримують міжнародний та внутрішній COVID-сертифікати.

Власники документів можуть перетинати кордон та користуватися документом усередині країни. Наприклад, у разі запровадження обмежень «жовтого», «помаранчевого» та «червоного» рівня епідемічної небезпеки можна скористатися послугами міжрегіональних перевезень, відвідувати громадські місця або брати участь у масових заходах.

Деяким користувачам не вдається згенерувати сертифікат COVID про вакцинацію в «Дії». Міністерство охорони здоров'я підготувало алгоритм дій, які допоможуть усунути проблеми.

Отримали статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документу

Якщо ви робили запит через мобільний додаток «Дія», спробуйте повторити його через портал «Дія» за допомогою свого електронного підпису для входу.

У випадку, якщо і на порталі зазначено, що «Немає даних про вас», зверніться до свого сімейного лікаря або лікаря, який робив щеплення, із запитом перевірити ваші персональні дані, в тому числі:

  1. ПІБ українською та англійською, як у паспортних документах.
  2. РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, що раніше називався індивідуальний податковий номер).
  3. УНЗР — це унікальний номер запису, який вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру та допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.
  4. Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.
  5. Актуальний номер телефону, на якому можна приймати та надсилати смс.
  6. Якщо у вас є дитина віком до 18 років, то переконайтеся, що в її картці пацієнта внесені її РНОКПП і УНЗР, а не ваші.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі, чи збігів із профілем іншої людини.3

Набули статусу «Помилка генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат

У такому разі вам потрібно звернутися до сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом перевірити ваші персональні дані, які описані вище.4

Набули статусу «На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат

Вам потрібно відновити "Дія.Підпис". Для цього потрібно увійти в мобільний додаток або скористатись порталом «Дія», використовуючи електронний підпис для входу.5

Набули статусу «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з текстом «Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо ви його зробили, зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли»

У цьому випадку слід оновити мобільний додаток, після цього запросити генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт Дія , увійшовши в систему за допомогою електронного підпису.

Набули статусу «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з текстом «Ви щепилися не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення»

Якщо ви прищеплювалися проти COVID-19 за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію, буде неможливо. МОЗ працює над такою можливістю у майбутньому.7

Набули статусу «Номер партії вакцини помилковий»

Вам потрібно звернутися до лікаря, який робив щеплення та вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров'я, із запитом — позначити внесене як помилкове та додати дані повторно, без помилки.

Без такої дії ви зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію та не отримаєте COVID-сертифікат.

Набули статусу «На жаль, сталася помилка»

У такому випадку слід звернутися до служби технічної підтримки порталу та додатка «Дія»

Якщо у вас виникла проблема, не описана вище

Звертайтеся до контакт-центру МОЗ за телефоном гарячої лінії 0800 60 2019 (або за формою issue.covid19.gov.ua). Це можна зробити і через чат бот «Дії» — вхід на порталі державних послуг через мобільний додаток «Дія»

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#COVID-сертифікат #перевезення #пасажири #щеплення
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...