10:00, 3 березня 2022 р.
"Війна Тойот" по-українськи: Чому не атакувати ворога швидкими та точковими ударами
Україна вже котрий день боронить не тільки право на незалежність, а й право на життя своїх громадян. Агресор - Російська Федерація вже вдається до тотального винищення громадян України. Постійні артилерійські обстріли цивільних об'єктів та знищення інфраструктури, холоднокровне вбивство простих громадян, які навіть не чинячи опору стають на шляху ворога. Йде війна на тотальне винищення українців, але ми даємо агресору по зубах. Збройні Сили України, Нацгвардія, СБУ, тероборона та інші силові структури України - це приклад мужності та незламності, але усі ми маємо доєднатися до боротьби.
Під час наземних операцій агресора, які здійснюються в основному по дорогах, викриваються слабкі місця ворожих сил. За тяжкою бронетехнікою йдуть колони менш захищеної слабо броньованої техніки та автоколони забезпечення, які вразливі навіть від стрілкової зброї. Нам для допомоги нашій армії та здійснення диверсійних швидких та точкових ударів, боїв в міській місцевості може знадобитися досвід останньої фази чадсько-лівійського конфлікту, який відбувся в 1986-1987 роках, і була названа війна "Тойот". Саме тоді Франція поставила в Чад 400 позашляховиків марки Toyota: одна частина яких була обладнана кулеметами, а інша — ПТРК «Мілан». Саме ці позашляховики, які і дали назву «війна тойот», відіграли вирішальну роль у перемозі Чада у цьому конфлікті.
Слід зазначити, що зараз питанням мобілізації наявних в Україні та можливості поставки в Україні пікапів відповідного класу займається Георгій Тука.
Які автомобілі підійдуть?
Toyota Hilux, Ford Ranger, Nissan Navara, SsangYong Action Sports, Mitsubishi L200, Nissan NP 300, Great Wall Wingle, Volkswagen Amarok, Chevrolet Silverado, Chevrolet Tornado, Ford F-150, Isuzu D-Max та інші.
Де їх узяти?
На першому етапі - примусове вилучення майна в умовах правового режиму. В автосалонах, підприємствах, громадян.
На другому етапі - Закупівля бувших у використанні в Європі, з дообладнанням в заводських умовах в західній частині України.
На третьому етапі - централізована закупівля нових з бронюванням та дообладнанням в одній з сусідній з Україною державою. В Україні бронюванням та випуском авто займалося НПО «Практика». Вивіз її працівників та по можливості обладнання за межі держави чи в більш безпечний регіон, для організації роботи з бронювання техніки.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
12:07, 13 січня
12:24, 13 січня
15:23, 15 січня
12:39, 22 січня
7
live comments feed...