• Головна
  • Як проводится складський облік
Новини компаній
12:06, 27 липня 2022 р.

Як проводится складський облік

Новини компаній

Неможливо вести бізнес без чітких та перевірених підрахунків. Завжди необхідно знати, скільки товару поступило на склад та яку кількість зуміли продати. Все це дозволяє не тільки вести справу без проблем та помилок, але й контролювати прибутки, мінімізуючи втрати.

Раніше така справа як складський облік проводився вручну. Сьогодні про подібне вже можна забути, що не дивно. Нікому навіть на думку не спаде робити це ручним чином. Хоча б тому, що у цьому немає потреби. Існують різноманітні програми, які дозволяють проводити підрахунки та вести облік товарів. Гарною новиною являється те, що з’являються сучасні програми українського софту. Тому можна сміливо користуватися вітчизняним, щоб підтримувати своє, а не чуже.

Як проводится складський облік, фото-1

Що саме можна очікувати від використання програм по обліку товарів? Розглянемо більше детально, щоб зрозуміти наявність користі:

  • Таким чином проводять самий простий складський обліку товарів. Не має значення кількість складів чи магазинів. Програма все перерахує;
  • Можна додавати продажі. Робити це вийде за допомогою телефону чи комп’ютера або за допомогою пошуку за штрих-кодом. Без особливих зусиль дізнавайтеся про прибуток за кожну одиницю товару;
  • Є можливість додавати співробітників у потрібній кількості. Це можуть бути касири, менеджери, працівники складу. Працівникам виставляються права доступу, що необхідні;
  • Можна проводити облік ваших коштів у готівці. Також у безготівковому вигляді, картках и навіть хованках. Сюди вносяться заробітні плати, закупівля товару, інші види витрат.

Як бачите, облік товарів буде знаходитися у повному порядку, якщо користуватися правильною програмою.

Які саме задачі вирішуються з нашою допомогою

Наш сервіс чудово розуміє, наскільки непросто проводити постійні підрахунки, вести облік товарів. Необхідно регулярно слідкувати за тим, які зміни стаються, наскільки це вигідно чи навпаки. Тому робимо все можливе для того, щоб кожен бажаючий мав змогу скористатися підходящою програмою, яка дуже багато справ візьме на себе.

Користуючись нашим софтом, гарантуємо допомогу у вирішенні наступних задач:

  • Проводимо простий облік товарів. Проводимо підрахунки про те, скільки саме у вас товарів та який він. На яку суму зберігається, коли та в якій кількості завозиться новий товар. Друкуємо цінники, підраховуємо прибуток за кожним товаром;
  • Можемо вести одразу кілька рахунків. Проводимо додавання доходів та витрат, контролюємо повернення з боку клієнтів;
  • Якщо товари закуповуються у різних валютах, тоді ведемо потрібну кількість рахунків, не має значення в якій саме валюті. Оформлюється постачання та перекази між різними рахунками. Все це проводиться без проблем;
  • Продажі додаються швидко, при використанні сканерів штрих-коду, або це робиться вручну. Контролюються доходи з кожного продажу, що встановлюється. Використовуються чеки на товари;
  • Не забуваємо про клієнтів. Мова йдеться про розробку програм лояльності, визначаються клієнти, що є постійними. Нагадуємо, коли у них дні народження, визначаємо адреси доставки.

Це все далеко не всі задачі, які виконуємо, але навіть так, облік товарів стане набагато легшим, простішим та доступним.

Переваги автоматичного обліку для товарів

Якщо бажаєте упевнитися у перевагах наших послуг, тоді переходьте за посиланням https://h-profit.com та вивчайте актуальну інформацію. Досить вести облік у блокноті та боятися припуститися помилки. Краще надайте перевагу софту, який дозволить контролювати товар з легкістю, знаючи його вартість, ціну за продажі, не зважаючи на кількість складів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...