• Головна
  • Серйозний підхід до організації прибирання в магазині
Новини компаній
15:00, 3 жовтня 2022 р.

Серйозний підхід до організації прибирання в магазині

Новини компаній

Відвідуючи магазин, клієнти хочуть бачити чисті полиці з овочами, стелаж кондитерський із хлібом та випічкою, візки, турнікети та столи без плям. Якщо в магазині брудно, навряд чи людина туди повернеться за покупками, навіть більше, вона обов'язково розповість знайомим, що в цю торгову точку краще не ходити. Вирішити питання із прибиранням для власників бізнесу – одне з першочергових завдань, і для цього необхідно як мінімум розуміти, які існують законодавчі норми та види прибирання. Також потрібно буде визначитися, хто нестиме відповідальність за дезінфекцію поверхонь, закупівлю засобів для чищення, і скільки грошей на це доведеться витрачати щомісяця.

Серйозний підхід до організації прибирання в магазині, фото-1

Що і коли потрібно робити, щоб підтримувати чистоту в магазині?

Процес прибирання включає:

видалення сміття та пилу на прилавках;

обробку різноманітних поверхонь;

очищення стін та стелажів, а також протирання ззовні та всередині холодильного устаткування та скляних вітрин;

миття дверних та віконних ручок, турнікетів;

дезінфекцію кошиків;

очищення підлоги;

сукупність робіт в санвузлах.

Щодня за регламентом повинне проводитися поточне прибирання, хоча в сучасних реаліях його роблять не менше 2-3 разів на день в зв'язку з підвищеним ризиком поширення коронавірусної інфекції. Раз на місяць необхідно робити санітарний день, а щотижня організовувати генеральне прибирання. Іноді очисні роботи доводиться проводити частіше – це залежить від кількості відвідувачів, погодних умов та пори року. Адміністратор торгового залу або інший уповноважений співробітник повинен постійно відстежувати рівень чистоти та у разі необхідності ініціювати позапланове прибирання.

Наслідки відмови від регулярного прибирання

Засміченість приміщення обов'язково викличе негативну реакцію відвідувачів. Окрім того, відмова від підтримання чистоти у торговому залі, на вході чи у підсобних приміщеннях загрожує:

  • позаплановими перевірками санітарно-епідеміологічної служби;
  • додатковими витратами – крім сплати штрафів, призначених компетентними органами, доведеться витратити чималу суму на усунення виявлених порушень;
  • псуванням та швидким погіршенням зовнішнього вигляду продукції;
  • поширенням бактерій;
  • появою плісняви;
  • грибковим ураженням;
  • погіршенням здоров'я співробітників та покупців.

Якщо претензій від споживачів та перевіряючих буде багато, то магазин можуть тимчасово або остаточно закрити, що призведе до значних фінансових втрат. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...