Ось як правильно вибирати кавун

Кавун — самий довгоочікуваний і улюблений всіма атрибут літа. Вибрати стиглий і смачний плід часом здається просто неможливою справою. У продажу буває така величезна кількість кавунів, що просто очі розбігаються від розмаїття.

Сьогодні ми поділимося з тобою секретом, як вибрати найбільш стиглі і смачні плоди! Тепер ти ні за що не розгубишся при виборі кавуна.

За розміром
Необхідно остерігатися величезних кавунів. На жаль, наш клімат не сприяє вирощуванню на полях плодів гігантських розмірів. Отже, є велика ймовірність, що такі кавуни були штучно підкормлені добривами.

За жовтої плями
Така особливість є відмінною ознакою стиглого плоду. Чим жовтіша пляма, тим смачніше і солодше обраний тобою кавун.

За статевою ознакою
Мало хто знає, але кавуни можна розрізнити за статевою ознакою. «Хлопчики» — більш великі і витягнуті, а «дівчата» — поменше і злегка приплюснуті. «Дівчатка» — більш солодкі.

На стук
Зрілий плід часто видає гучний звук при постукуванні. Для перевірки на стиглість необхідно стиснути кавун з двох сторін. Якщо плід трохи потріскує, значить, він вже дозрів і готовий до вживання.

За хвоста
Жовтий сухий хвостик є відмінним показником стиглості плоду. Зелений же, навпаки, свідчить про те, що кавун був зірваний рано.

На запах
Шкірка кавуна повинна виділяти яскраво виражений свіжий запах. Якщо вона взагалі не пахне, значить, такий кавун, швидше за все, не був вирощений природним шляхом.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати