• Головна
  • У Новограді-Волинському контролюючі органи "пресують" бізнес
13:40, 9 жовтня 2016 р.

У Новограді-Волинському контролюючі органи "пресують" бізнес

До редакції сайту міста Новограда-Волинського 04141.com.ua звернулася фізична особа-підприємець, яка займається господарською діяльністю у сфері надання послуг. Нещодавно вона стала об'єктом перевірки контролюючих органів.

Отже, 08.09.2016 за місцем її діяльності близько 9-00 год, приїхав мікроавтобус разом з представниками контролюючих та правоохоронних органів, всього близько 11 чоловік. У цей час вона тимчасово відлучилася з місця своєї роботи і попросила свою похресницю за її відсутності подивитися за порядком у кафе. Як їй пізніше стало відомо, її діяльність перевіряли працівники управління Держпраці у Житомирській області спільно з представниками управління Пенсійного фонду України в Житомирській області, Департаменту праці та соціального захисту, управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Житомирській області. Крім того у перевірці брали участь посадові особи, які надалі не були зазначені у акті перевірки. Це місцевий представник ОДПІ та дільничний інспектор Новоград-Волинського відділу поліції ГУ НП в Житомирській області. Вказані особи скориставшись відсутністю господаря, шляхом тиску на неповнолітню, письмово опитали останню без присутності педагога або батьків, склали офіційні документи, та надалі уповноваженою особою винесено постанову про накладення штрафу.

Попередньо вивчивши вказане питання можна прийти до висновку, що трудові правовідносини — це врегульовані нормами трудового права суспільні відносини, що виникають у результаті укладення трудового договору (власне трудові), а також відносини з приводу встановлення умов праці на підприємствах, навчання й перекваліфікації за місцем праці та відносини, пов'язані з наглядом і контролем за додержанням трудового законодавства, вирішенням трудових спорів та працевлаштуванням громадян. Ядром і основним видом трудових правовідносин є індивідуально-трудові, тобто це — правовідносини, що виникають на підставі укладення трудового договору між працівником і роботодавцем, за яким працівник зобов'язаний виконувати роботу, визначену договором, дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку, а роботодавець у свою чергу зобов'язаний виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи й передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.

Як стверджує власник кафе, жодних навіть формальних ознак її відносини між неповнолітньою похресницею не мали, оскільки вона не виконувала жодну оплачувану роботу, жодних правил трудового розпорядку не дотримувалася, а її присутність, це лише разове прохання подивитися за порядком, з метою убезпечитися від вчинення щодо неї майнових злочинів за її відсутності.

Так, згідно Законом України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» №76-VIII та «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» № 71-VIII встановлено мораторій на проведення перевірок суб’єктів господарювання контролюючими органами (крім Державної фіскальної служби України та Державної фінансової інспекції України).

Зокрема, відповідно до п. 3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року № 71-VIII у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб’єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.

Всі вищевказані посадові особи, які приймали участь у перевірці, в тому числі, які не зазначені у акті перевірки відносяться до контролюючих органів (Постанова Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2014 р. № 408). У зв’язку із запровадженням обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами Кабінет Міністрів України постановив установити, що надання дозволу Кабінету Міністрів України на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців державними інспекціями та іншими контролюючими органами за переліком (за винятком перевірок стану підготовки до роботи енергетичних об’єктів суб’єктів електроенергетики та суб’єктів відносин у сфері теплопостачання) здійснюється шляхом прийняття відповідного розпорядження. Надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.

У даному випадку жодних правових підстав для проведення перевірки не було.

Загалом, підприємцю можна порекомендувати звернутися у Сектор Державної регуляторної служби у Житомирській області

завідувач Сектору – Галицький Володимир Сергійович,
головний спеціаліст Сектору – Ведіщев Максим Олександрович.
Адреса: 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 12, кімн.216 (2 поверх).
Контакти: тел. (0412)-420-674, e-mail: [email protected].


Згідно з чинним законодавством України, на Державну регуляторну службу України покладено наступні завдання, а саме: вжиття у межах, встановлених законодавством України про державну регуляторну політику, заходів щодо захисту прав та законних інтересів суб’єктів господарювання, порушених внаслідок дії регуляторних актів; надання роз'яснення положень законодавства з питань державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності; здійснення методичного забезпечення діяльності регуляторних органів, пов'язаної з реалізацією державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності; підготовка проектів звернень до Президента України та органів державної влади, їх посадових осіб, органів та посадових осіб місцевого самоврядування, які у випадках і в порядку, встановлених Конституцією і законами України, мають право скасовувати або зупиняти дію актів інших органів державної влади, їх посадових осіб, органів та посадових осіб місцевого самоврядування, з поданням про скасування або зупинення дії регуляторних актів, які суперечать принципам державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності або прийняті з порушенням установлених законом вимог.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Новоград-Волинський #бізнес #тиск #контролюючіоргани
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...