Середній розмір орендної плати за користування землею власникам земельних паїв на 2017 рік

У 2017 році власники паїв у Житомирській області отримають 615,7 млн гривень оплати за надання в користування своїх земельних ділянок. Середній розмір річної орендної плати в Житомирській області становить 1 099,5 грн за гектар, що на 21% більше ніж за аналогічний період минулого року.

Розмір річної орендної плати за користування землею різниться по районах Житомирської області. Найвища ставка у Любарському районі – 2 054,9 грн за гектар, найнижча – у Ємільчинському – 193,2 грн за гектар.

Орендарі розраховуються з власниками паїв переважно сільськогосподарською продукцією – 58,2%. Ще 41,1% - грошові виплати. Незначна частина виплат здійснюється у відробітковій формі (0,7%).

Загалом аграрії Житомирської області уклали з власниками земельних паїв 200 302 договори оренди на землі загальною площею 560 тисяч гектарів. Переважна кількість укладених угод оренди – це середньострокові договори тривалістю 8-10 років.

Довідково:
Відповідно до ст. 93 Земельного кодексу України, право оренди земельної ділянки – це засноване на договорі строкове платне володіння й користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності. Земельні ділянки можуть передаватися в оренду громадянам і юридичним особам України, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним об’єднанням і організаціям, а також іноземним державам.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати