Інтегрований семінар-практикум відбувся у ЗОШ № 10 Новограда-Волинського

Інтегрований семінар-практикум відбувся у ЗОШ № 10 Новограда-Волинського, Олександр Сукач

Сучасний світ з прискореним оновленням знань та цінностей висуває все більш високі вимоги до особистості, її здатності самостійно навчатись та адаптуватись до змін, постійно професійно вдосконалюватись. Як наслідок, постає питання підвищення фахової компетентності педагогів, з’являються нові «критерії оцінювання» їх професійності: стійка мотивація пізнання нового, здатність педагогічних працівників до самоосвіти, усвідомлення ними необхідності навчатися впродовж всього професійного життя. Формування мотивації професійного зростання, стимулювання самовдосконалення та прагнення до самореалізації, «підняття» рівня педагогічної діяльності – завдання інтегрованих семінарів-практикумів. 

Саме такий семінар-практикум учителів обслуговуючої праці, образотворчого мистецтва та художньої культури з теми «Формування в учнів практичних навичок творчої діяльності, творчого та критичного мислення в процесі вивчення проектної технології на уроках художньо-естетичного циклу та в позакласній роботі» відбувся 14 грудня 2017 року на базі ЗОШ № 10 художньо-естетичного профілю. До присутніх із вітальним словом звернувся директор школи Федорчук В.Г., який зазначив, що проектна діяльність сприяє прищепленню молоді дієвої, активної позиції. Заступник директора Шевчук Т.П. познайомила присутніх із історією та сучасним життям школи, особливу увагу звернувши на багатогранність проектів у стінах закладу.

Для учасників семінару юні господарі школи (і автори представлених експонатів) провели захоплюючу екскурсію художньо-мистецьким музеєм дитячої творчості. До речі, музей пройшов державну реєстрацію, що підтверджується відповідним свідоцтвом. 

В програму семінару входили майстер-класи «Фоаміран. Види фоамірану. Квіти з фоамірану» (Костюк О.М., методист ІМЦ, Запаловська Т,В., спеціаліст І категорії) та «Мистецтво Скіфії. Новорічна іграшка. Техніка пейп-арт» (Лавренюк О.П., учитель-методист). Під час проведення майстер-класів учасники семінару активно долучилися до роботи.

Як зазначили організатори семінару-практикуму, використання проектних технологій у школі здійснюється комплексно – через освітній процес, позакласну виховну роботу, функціонування органів учнівського самоврядування, співпрацю з батьківським активом, громадськістю – і носить послідовний характер.

Наприкінці семінару відбулося жваве обговорення та підбиття підсумків роботи.

Олена КОСТЮК, Наталія МАРЧЕНКО,

методисти ІМЦ

Новоград-Волинський
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі