• Головна
  • Гроші виділили, дерзайте!: Як скористатися програмою «Власний дім» у Новоград-Волинському районі
12:32, 29 січня 2019 р.

Гроші виділили, дерзайте!: Як скористатися програмою «Власний дім» у Новоград-Волинському районі

Гроші виділили, дерзайте!: Як скористатися програмою «Власний дім» у Новоград-Волинському районі

Ще більше жителів Житомирщини зможуть придбати або побудувати своє житло за кредит під 3%. На програму «Власний дім» у Житомирській області передбачено 5,8 млн грн з державного та обласного бюджетів. Програма поширюється і на жителів Новоград-Волинського району. 

Про це повідомляє обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі.

На програму «Власний дім» кошти з державного бюджету виділили на рівні минулого року – 1,3 млн грн. А фінансування з обласного бюджету збільшили – цьогоріч виділили 4,5 млн грн, тоді як у 2018 році – 3 млн 350 тис. грн.

Планується, що і місцеві бюджети долучаться до співфінансування програми та підтримають своїх жителів.

Документи на участь у програмі вже приймають, навіть є перші 3 родини, які бажають отримати пільговий кредит.

Відповідно до програми підтримки, кредит можна отримати на будівництво, придбання чи реконструкцію житла на пільгових умовах – під 3% річних терміном від 20 до 30 років.

Для цього потрібно проживати і працювати у сільській місцевості.

Розмір кредиту:

  • до 300 тисяч гривень – для спорудження нового житлового будинку,
  • до 200 тисяч гривень – для придбання житла,
  • до 150 тисяч гривень – для реконструкції (ремонту) житлового будинку або добудови житлового об’єкта незавершеного будівництва,
  • до 50 тисяч гривень – для спорудження інженерних мереж і підключення їх до існуючих комунікацій.

ПЕРЕЛІК документів, необхідних для отримання кредиту:

  • заява на ім’я керівника виконавчого органу фонду про надання кредиту (зразок);
  • клопотання органу місцевого самоврядування та РДА про надання кредиту;
  • паспорт громадянина України та копія ідентифікаційного податкового номера;
  • довідка про склад сім’ї;
  • документи, необхідні для визначення рівня платоспроможності позичальника (довідку про доходи позичальника і членів його сім’ї, одержані за попередні 12 місяців) або декларацію фізичної особи-підприємця (за 4 квартали);
  • довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно про наявність (або відсутність) приватного житла;
  • копія документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків придбання житла);
  • копія проектно-кошторисної документації або будівельного паспорта, вартість виготовлення яких може входити до суми кредиту (крім випадків придбання або реконструкції житла);
  • довідку про працевлаштування на підприємстві, в установі та організації;
  • заява власника житла чи об’єкта незавершеного житлового будівництва про згоду продати його із зазначенням погоджених з індивідуальним забудовником ціни та інших істотних умов договору купівлі-продажу (в разі придбання житла);
  • копія витягу з рішення сільської та/або селищної ради про відведення земельної ділянки та надання дозволу на забудову (крім випадків придбання, реконструкції житла або спорудження інженерних мереж);
  • копія свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб-підприємців);
  • згода членів сім’ї на отримання позики та участь майном у виконанні зобов’язань;
  • договір про відкриття поточного рахунку фізичної особи в банку.

Щоб отримати кредит, потрібно подати заявку та необхідні документи до «Обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі» за адресою: майдан Корольова, 12, каб. 510, 512. Довідкова інформація за телефоном: (0412) 42-16-06.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...