• Головна
  • Підприємці Новограда готові до рішучих дій в зв'язку з погіршенням умов ведення бізнесу
17:27, 19 листопада 2019 р.

Підприємці Новограда готові до рішучих дій в зв'язку з погіршенням умов ведення бізнесу

Підприємці Новограда готові до рішучих дій в зв'язку з погіршенням умов ведення бізнесу

Підприємці Новограда-Волинського обурені діями чинної влади, які ведуть до погіршення умов ведення малого ьта середнього бізнесу. У зв'язку з чим 25 листопада 2019 року 16  годині у великій залі приміщення Новоград-Волинської міської ради  відбудуться збори підприємців міста Новограда-Волинського та району з питань введення касових апаратів інших  податкових "нововведень". Запрошуються до участі усі охочі. Не будь байдужим, приєднуйся до руху проти свавілля влади!

Чому малий бізнес (ФОПи) проти 128-ІХ та 129-ІХ?   

1. Обов’язкове використання РРО значно підвищує витрати на ведення ФОПами підприємницької діяльності за рахунок;

1.1 Звичайні РРО - необхідності придбати фіскальне РРО та додаткових засобів для його обслуговування. На сьогодні вартість такого РРО вже складає близько 12800 гривень. Обслуговування вимагає використання витратних матеріалів та сплати послуг по технічному обслуговуванню ( разом складає понад 1000 гривень на місяць на один РРО, підприємець може бути вимушений мати більше одного) - необхідності вести повний касовий та бухгалтерський облік, включаючи програмування товарних надходжень, що потребує відповідних знань та часу, для чого необхідно залучати кваліфікованих співробітників, що при масовому попити на такі послуги може складати від 5-6 до 10-12 тисяч на місяць. - Зникає можливість вести гнучку цінову політику, зміняти ціну на товар безпосередньо у насідок торгівлі з покупцем.

1.2. Програмні РРО - програмне РРО  (ПРРО) вимагає наявності смартфона, на якому зможе працювати таке ПО, що для більшості ФОПів буде означати необхідність придбання такого гаджети, вартість якого може бути на рівні звичайного РРО - необхідності вести повний касовий та бухгалтерський облік, включаючи програмування товарних надходжень, що потребує відповідних знань та часу, для чого необхідно залучати кваліфікованих співробітників, що при масовому попити на такі послуги може складати від 5-6 до 10-12 тисяч на місяць - необхідність хорошого покриття інтернет зв’язком, чого не має на значній частині країни - необхідність наявності відповідного гаджета у покупця (на сьогодні не більше 50% мешканців країни мають смартфони) - необхідність постійного оновлення відповідного ПРРО, у зв’язку з постійним оновленням операційних систем (оновлення на Андроїдї має місце 5-6 раз на рік) - ризик несанкціонованого  доступу до ПРРО при втраті гаджета чи хакерській атаці, застосування програмного вірусу - Зникає можливість вести гнучку цінову політику, зміняти ціну на товар безпосередньо у насідок торгівлі з покупцем 1.3. Наслідки Зростання витрат на ведення бізнесу приведе до закриття до 30% ФОПів на 2 групі (особливо у невеличких населених пунктах) та до 30% на другій (фріланс та послуги з невеликим об’ємом реалізації).     

2. Необхідність ведення касового та товарного обліку у повному об’ємі веде до: 2.1. Значного зростання корупційних ризиків з боку перевіряючих органів. На сьогодні саме у сфері контролю за використанням фіскальних РРО найбільш значний рівень корупційного навантаження та більш за все зловживань з боку контролюючих органів

2.2. Значного зростання тиску на малий бізнес з боку криміналітету, включаючи дрібних шахраїв, широку можливість для чого відкриває т.з. «кешбек» 

2.3. Незрозумілість для більшості ФОПів, що надають послуги як побутові, так й спеціальні (журналісти, артисти, юристи, громадські експерти, бухгалтери та такі інші), які операції та яким чином треба підтверджувати виданням фіскального касового чеку, спонукає більшість з них перестати надавати послуги у режимі ФОПів.

2.4. Наслідки Погіршення умов ведення підприємницької діяльності у наслідок зростання корупційного та кримінального тиску приведе до закриття до 50% ФОПів на 2 групі та до 30% на третій групі   

3. Втрати державного бюджету

3.1. Внаслідок закриття до 80% ФОПів на 2-й та 3-й групі втрати місцевих бюджетів складуть до 10 млрд. гривень на рік. Найбільш драматичними будуть втрати бюджетів невеличких населених пунктів та ОТГ, де надходження від єдиного податку складає понад 25-30% усього доходу місцевого бюджету. Це призведе до необхідності зростання рівня субвенцій з загальнодержавного бюджету до місцевих

3.2. Внаслідок закриття до 80% ФОПів на 2-й та 3-й групі втрати Пенсійного фонду України складуть до 15 млрд. гривень на рік

3.3. Значне (у 5 разів) зростання кількості фіскальних РРО значно піднімає навантаження на ДФС, як на співробітників, так й на комп’ютерні системи, що призведе до необхідності значного зростання кількості працівників ДФС та повної заміни серверів та каналів зв’язку серверів на значно більш коштовні, розробки нового ПО для роботи з таким масивом інформації . Це призведе до значних бюджетних витрат принаймні у декілька мільярдів гривень як одноразово, так й щорічно.

3.4. Необхідність розробки та постійного апгрейду ПРРО потребує бюджетних витрат на рівні від декількох сотень мільйонів гривень на рік до декількох мільярдів.

3.5. Наслідки Загальні бюджетні втрати будуть складати не менше 25-30 мільярдів гривень на рік без будь-якої компенсації з іншого боку. 4. Соціальні наслідки 4.1. Значне зростання еміграції з України щонайменше на 1-3 мільони 4.2. Значне зростання соціального занедоволення серед ФОПів та пов’язаних з ними осіб (члени родин, наймані працівники та члени їх родин), що складають щонайменше 5-6 мільйонів громадян країни.

4.3. Значне зростання інфляції, як наслідок зростання цін у роздрібній торгівлі у зв’язку з зростання монополізму у цій сфери

4.4. Значне зростання тенізації економіки та «чорного ринку»

4.5. Значне вибухове зростання рівня корумпованості у країни на всіх рівнях   

5. Загальні висновки – необхідність прийняття Закону України про втрату чинності законів 128-ІХ та 129-ІХ та організація робочої групи за участю представників ФОПів та кваліфікованих експертів за для розробки Закону про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності в рамках підготовки нового Податкового кодексу

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...