• Головна
  • Відповідь Новоград-Волинського водоканалу, що до ліквідації аварійних ситуацій на водопровідних мережах міста
16:14, 3 липня 2020 р.

Відповідь Новоград-Волинського водоканалу, що до ліквідації аварійних ситуацій на водопровідних мережах міста

Відповідь Новоград-Волинського водоканалу, що до ліквідації аварійних ситуацій на водопровідних мережах міста

КП НВМР «ВУВКГ» на постійні звернення громадян міста  надає відповідь, що до ліквідації аварійних ситуацій на водопровідних мережах міста.

До диспетчерської служби водоканалу щодня надходять повідомлення мешканців міста про аварійні витоки води. Мешканці обурюються, що вода продовжує текти інколи через ніч, або навіть, наступного дня. «Чому ніхто не реагує на моє звернення?», «Чим займається водоканал, чому не працює?».

Подібні питання природно виникають у мешканців міста.

У цьому дописі розповімо про головні чинники, які впливають на час та якість виконання аварійних робіт.

ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ РОБІТ : 48 годин від моменту повідомлення про витік.

ДОДАТКОВІ ОБСТАВИНИ : погодження від інших служб, якщо у місці аварії наявні підземні комунікації (газопровід, електрокабелі, теплотраса тощо), потреба перекриття руху транспорту, необхідність зрізати дерево тощо.

ПРІОРИТЕТНІСТЬ : підприємство визначає пріоритетність завдань, відповідно до масштабів витоку та його наслідків. Лише після того, як працівники завершать роботу на одному об`єкті, вони можуть розпочати її на іншому – людський ресурс підприємства має межі.

ВИМИКАТИ чи НЕ ВИМИКАТИ – ОСЬ ПИТАННЯ: Делікатне питання, яке постає перед водоканалом: чи зупиняти подачу води мешканцям, у випадку коли виявлено витік, але виконати у найближчі години ремонті роботи немає змоги.

Наслідком вимкнення водопостачання буде шквал критики від мешканців , які прийшли з роботи, а вдома без попередження (бо ж аварія!) немає води – ні попити, ні помитися? То що, нехай тече?… І муляє очі активним у соцмережах громадянам питання: “Вимикати чи Не вимикати?” часто водоканал вирішує на користь “Не вимикати”, тобто на користь мешканців.

ПОГІРШЕННЯ ЯКОСТІ ВОДИ ПІД ЧАС ВІДКЛЮЧЕНЬ І ПОШКОДЖЕННЯ ТРУБ : Під час зупинки водопостачання виникають додаткові ускладнення для експлуатації системи трубопроводів, зокрема внутрішньобудинкові мережі спустошуються, заповнюються повітрям і кородують. Після відновлення водопостачання у помешканнях з’являється «руда вода» – вода з залізом, що змивається зі стінок труб. Крім цього, під час запуску підкачуючих насосів повітря витісняється з трубопроводів, виникає гідроудар і труби пошкоджуються знову, спричиняючи нові витоки води. Отаке замкнене коло. Саме тому водоканал обирає «найбезболісніший» для себе і споживачів спосіб експлуатації системи водопостачання під час аварійних пошкоджень трубопроводів – і відключає подачу води під час витоків лише у тому випадку, коли під тиском води не можливо виконати ремонтні роботи.

 Нагадуємо, що інформацію про аварійне та планове вимкнення водопостачання можна знайти на сайті:  https://vodokanal.04141.com.ua/news

Диспетчерська служба КП НВМР «ВУВКГ» (цілодобово): 041-41-2-15-36

         Адміністрація КП НВМР «ВУВКГ»

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Новоград #водоканал
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Показувати новий коментар:
внизу вгорі
Вася
4 липня 2020 р., 16:01
Якість пояснень на високому рівні. Тільки якість роботи підприємства на дуже низькому. Тепломережа, без кредитів, без зойків про низькі тарифи спокійно міняє мережі (а вартість зміни мабуть більша ніж заміна водогону чи каналізації. Майже два роки (а може більше) як відремонтували мережу водогону біля "Ювілейного".  До цього часу тротуар не відремонтовано. Якщо тепломережа в цьому році приведе в порядок площу Л.Українки після свого ремонту,  то це буде ляпасом водоканалу і владі, яка підтримує таке керівництво1
Оголошення
live comments feed...