10 кроків новоград-волинця для вирішення проблем міського середовища

10 кроків новоград-волинця для вирішення проблем міського середовища, Олександр Сукач

10 кроків

Крок 1 - Вивчити проблему, зателефонувати офіційним органам. До 50% проблем вирішуються вже на цьому рівні.

Крок 2 - Офіційне звернення до органів влади. Це може бути електронний лист, звернення через сайт і поштове відправлення - головне, щоб воно було зареєстровано. 30 днів і немає відповіді? В правоохоронні антикорупційні органи! Краще зареєстроване письмове, копію з відміткою про прийняття залишаємо собі. 

Крок 3 - Колективне звернення. Останнім часом воно може виглядати як петиція. Це добре спрацьовує як інформаційний привід для ЗМІ, для публікацій в соцмережах. 

Крок 4 - Використання соцмереж. Потрібно вибрати ту, яка найбільш ефективна в вашому регіоні. Наприклад, для Новограда-Волинського, це Фейсбук.

Крок 5 - Прес-реліз. Повідомляйте в ЗМІ про всі свої дії.

Крок 6 - Залучення до вирішення проблем депутатів, чиновників. У них і аудиторія, і повноваження, і зв'язки в необхідних структурах.

Крок 7 - Проведення акцій. Пишіть про них в соцмережі, випускайте листівки та оголошення, пишіть прес-релізи до і після. Запрошуйте ЗМІ. Не бійтеся проводити акції - хоч одну за одною.

Крок 8 - Співпраця з іншими організаціями. Скрізь є профільні рухи, організації, які мають потрібний вам досвід. Консультуйтеся, не соромтеся - ми робимо спільну справу і у нас не може бути конкурентів.

Крок 9 - Поодинокі пікети. Це діє. Це хороший інформаційний привід для ЗМІ. Потрібно знати на яку тему і біля якого органу проводити пікет.

Крок 10 - Масові мирні заходи. Це народні зібрання, масовий пікет Допомагає і мітинг, і навіть перекриття вулиць - коли люди йдуть по зебрі без перерви. Головне використовувати це тільки в мирних, неполітичних цілях. 

ЗМІ - ваш потужний союзник!

Без підтримки ЗМІ проекти дають мало результату. ЗМІ - це тисячі глядачів і читачів. Звичайно, працювати зі ЗМІ треба заздалегідь і постійно. Шукати журналістів, знайомитися з ними. Складати свою базу даних, почавши з тих, хто написав про вас і ваш проект. Необхідно використовувати всі види ЗМІ: радіо, газети, телебачення, інтернет видання і соцмережі - групи, які пишуть про те, що відбувається в місті, в регіоні.

Чиновники прекрасно навчилися імітувати діяльність. Щоб змусити їх працювати, а не робити вигляд, у нас є колеги і друзі, у нас є соцмережі і ЗМІ, а також наполегливість і знання того, як використовувати наявні у нас можливості.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі