• Головна
  • Бізнес після коронавірусу: Які бізнес-ідеї будуть затребувані
15:32, 10 травня

Бізнес після коронавірусу: Які бізнес-ідеї будуть затребувані

Бізнес після коронавірусу

Бізнес після коронавірусу

У цій статті- поради про те, як бізнесу виходити з карантину.

Визначитися зі стратегією виживання

Вихід бізнесу з карантину починається зі стратегії. Умовно ваша компанія потрапляє в одну з трьох груп:

Виживальщики - офлайнові компанії, які на час карантину максимально згорнули роботу і заморозили бюджети, наприклад, туризм, перевезення, спортклуби. Подушки безпеки немає або вона мінімальна.

Трималися на плаву - частина роботи була в онлайні або вдалося швидко перенести. Є невеличкий потік клієнтів, який допомагає відбивати поточні витрати на бізнес, є невелика подушка безпеки.

Все добре - ви працювали в онлайні і до карантину, потік клієнтів знизився незначно або виріс, у вас є подушка безпеки.

Оцініть всі свої ресурси і стан бізнесу. Подумайте про перспективи: чого ви хочете досягти і що боїтеся втратити, і відповідно вибирайте стратегію, як вашому бізнесу виходити з карантину.

Розумно буде не витрачати час на довгострокове планування - ніхто не може передбачити, що буде навіть через пару місяців, не кажучи вже про кінець року.

Розробляйте короткі плани - тиждень, місяць. Якщо займаєтеся новими проектами, нехай це будуть короткі спринти, щоб швидко впровадити і відразу відстежувати результати.

Потрібно розуміти, що навіть відкриття магазину не приверне хвилю клієнтів. Люди поки налякані: бояться заразитися, бояться витрачати гроші, тому що не впевнені в майбутньому. Так що працюйте з цими страхами - пропонуйте знижки, пишіть про заходи безпеки, залучайте будь-якими етичними способами.

Бізнес після коронавірусу: що варто запам'ятати

Карантин змінив звичний уклад людей. Вони стали більше купувати онлайн, побоюються людних місць і роблять самостійно багато речей, за якими раніше зверталися до фахівців.

Які бізнес-ідеї будуть затребувані після коронавірусу:

  • інтернет-торгівля з доставкою;
  • кур'єрські послуги;
  • онлайн-навчання;
  • онлайн-консультації з паралельної продажем товарів;
  • офлайн-розваги;
  • оренда заміської нерухомості.

Якщо ви хочете відродити бізнес, який був закритий на час карантину, працюйте покроково:

Визначте, в якій групі ризику ваша компанія - виживає з останніх сил, тримається на плаву або нормально адаптувалася до ситуації.

Відповідно подумайте, чого ви хочете досягти і що боїтеся втратити, і складайте стратегію.

Якщо ви працюєте в ТЦ - проаналізуйте потік відвідувачів. Якщо він критично знизився, подумайте про зміну локації на більш прохідне місце. Впроваджуйте онлайн-торгівлю.

Тренд на розвиток онлайну трохи спаде зі зняттям карантину, але потім відновиться. Розробляйте нові напрямки. Подумайте, чим ви можете бути корисні клієнтам в ситуації, що склалася.

Сповіщайте про те, що почали працювати і намагаєтеся максимально убезпечити відвідувачів. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Бізнес після коронавірусу
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...