• Головна
  • Кому крім покупця вигідна безкоштовна доставка продуктів
Новини компаній
17:40, 19 серпня

Кому крім покупця вигідна безкоштовна доставка продуктів

Новини компаній

Існує думка, що за хороший сервіс треба платити, але при цьому безкоштовна доставка продуктів набирає обертів, і якість послуги на високому рівні. Покупцям, незнайомим з технологіями продажів, вважається, що це обман, але все чесно і це реальність.

Безкоштовну доставку продуктів сплачує продавець

Кому крім покупця вигідна безкоштовна доставка продуктів, фото-1

Ми не будемо розглядати схему, в якій ціна товару завищується на 10-15% і фактично транспортні послуги оплачує клієнт. Схема робоча, але в нішах, де вартість важко відстежити, а конкуренції майже немає.

У торгівлі продуктами конкуренція висока, тому «привеземо без грошей» це маркетинговий, рекламний хід, за який платить замовник «реклами». Звичайно, оплата сторонніх послуг це зниження прибутку, але кампанії, що доставляють за свій рахунок кошики, мають інші переваги:

  • Швидке розкручування сервісу, особливо нового. На старті проекту «привеземо даром» це безсумнівна конкурентна перевага і швидке зростання числа клієнтів;
  • Збільшення вартості чека. Сидячи вдома, людина зазвичай купує більше, ніж в магазині (не треба тягти сумки, можна згадати про дрібниці тощо);
  • Зниження витрат. Частина замовлення поїде прямо зі складу, значить, його обробка буде коштувати дешевше;
  • Зростання продажів упаковками, що вигідно для будь-якої компанії.

Є ще один момент – збільшення збуту неходових, але обов'язкових у асортименті товарів. Прийшовши в магазин, вам не захочеться тягнути зайву пару кілограм, а коли це привозять додому, покупку зазвичай вирішують не відкладати.

Так що крім грошей, торгові компанії отримують невидимі нам переваги, і чесно сплачують кур'єра, не підвищуючи нишком ціни.

Продукти, куплені онлайн, свіжіше тих, які на прилавку

До плюсів економії, коли замовлення привозять даром, рідко додають цю безперечну перевагу. А в США, це один з головних спонукальних мотивів, адже як відбувається з магазином:

  • Надходить товар зі складу, обробляється і викладається на прилавок, цикл займає не менше 36 годин;
  • Продаж триває не менше двох днів, після чого зазвичай роблять знижки, щоб розкупили все. Частково партію списують через втрату зовнішнього вигляду;
  • Середній час продажів «свіжого» в роздрібному (великому) магазині не менше 5-6 днів, а в невеликих торговельних точках цикл зазвичай довше.
  • Коли ви купуєте продукти онлайн, ланцюжок виглядає зовсім інакше:
  • Обробка та формування замовлення на складі (не більше 36 годин);
  • Доставка додому (максимум два дні).

Причому у великих містах з великою кількістю торгових компаній час від початку замовлення до доставки в руки не перевищує добу. Три доби це віддалені поселення, але навіть в цьому випадку ви отримаєте товари, які свіжіше магазинних мінімум на 4-5 днів.

Бонус продавця – швидкий продаж товарів з обмеженим терміном придатності. Клієнт задоволений свіжістю, продавець – відсутністю збитків через прострочені неліквідні залишки.

Так що безкоштовна доставка це нова реальність з додатковими бонусами (крім знижок). Зверніть увагу на такі покупки для економії сил і часу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...