• Головна
  • Застосування сучасного кранового вантажопідйомного обладнання
Новини компаній
16:54, 20 вересня

Застосування сучасного кранового вантажопідйомного обладнання

Новини компаній
Застосування сучасного кранового вантажопідйомного обладнання, фото-1

На більшості вітчизняних підприємств широко використовується різноманітна кранова вантажопідйомна техніка. При цьому найбільш поширеними є крани мостового типу. Мостовий кран складається всього з кількох основних компонентів, зокрема, це:

  • рухомий міст, що пересувається за допомогою колес і механізмів пересування по підкранових шляхах;
  • вантажний візок, на котрому змонтовані пристрої підйому вантажу, а також механізми пересування візка.

На Київському заводі підйомно-транспортного обладнання, який наразі є флагманом українського кранобудування, виготовляються конструкції мостових кранів різних систем. Зокрема, мости з великим прольотом складаються з двох головних поздовжніх сталевих балок. Для додання горизонтальної жорсткості системі із зовнішнього боку встановлюють допоміжні горизонтальні ферми. На них, як правило, розташований настил для техобслуговування крана.

А на одній з основних балок може кріпитися кабіна мостового крана (зазвичай, тільки при експлуатації на великих робочих майданчиках). Головні балки моста найчастіше виконуються з окремих складових горизонтальних і вертикальних елементів. Вони з'єднані між собою за допомогою зварювання. На двох цілісних головних балках розташовуються рейки, по яких переміщається вантажний візок мостового крана.

З торця головні балки з'єднані з кінцевими балками, що мають у середині монтажний стик. Паралельно основним балкам розміщуються додаткові вертикальні ферми, приєднані торцем до кінцевих балок. Між ними розташовані горизонтальні ферми жорсткості. Така поперечна зв'язка використовується для додання всієї конструкції необхідної жорсткості.

Відстань між підкрановими рейками називають прогоном мостового крана. Вона може сягати 40 метрів. Вантажопідйомність мостового крана визначається вантажопідйомністю таля і може бути в діапазоні від 1 до 300 тонн. Висота підйому мостового крана також дорівнює цьому показнику встановленого таля (електричного або ручного) і коливається в межах від 3 до 50 метрів.

Вибір робочих швидкостей визначається, виходячи з особливостей технологічного процесу та вимог безпеки експлуатації крана. Згідно стандартів бажано використовувати високу та низьку робочі швидкості (співвідношення 4:1), але досвідчені конструктори Київського заводу ПТО рекомендують застосовувати безступінчату систему регулювання швидкості, побудовану на спеціалізованих частотних інверторах.

Вибираючи мостовий кран, потенційному покупцеві слід орієнтуватися на цілий ряд технічних характеристик цього обладнання, що відповідають потребам виробництва та особливостям вантажів, які треба переміщувати. Основними параметрами при виборі вантажопідйомного крана (https://kzpto.com.ua/produkciya/) є його вантажопідйомність, ширина прогону, висота підйому та фактичний режим роботи.

Вантажопідйомні крани мостового типу відносяться до типового обладнання виробництв, цехів, закритих і відкритих складів, перевантажувальних майданчиків, їх також застосовують для монтажу збірних промислових і цивільних споруд, обслуговування електростанцій та інших подібних об'єктів.

Залежно від типу вантажу і його розмірів крани можуть оснащуватися крюковими підвісками різної форми, а також грейферами (для сипучих, кускових і довгомірних вантажів), електромагнітами (для металопрокату і металовиробів), кліщовими та іншими вантажозахоплювальними пристосуваннями.

За матеріалами сайту КЗПТО - https://kzpto.com.ua

КЗПТО в соціальних мережах

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
12,0
Високі оцінки користувачів за Стиль викладу
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...