Новини компаній
15:43, 25 грудня 2015 р.
Підсумки року. Онлайн або оффлайн: що вибирали українці в 2015? (українською)
Новини компаній
Вже традиційну "битву" між онлайн та оффлайн-рітейлом ми мали можливість спостерігати і в році, що минає.
При цьому, позиції електронної комерції трішки зміцнилися завдяки появі 3G. Як виглядали справи на ринку торгівлі, і де найбільше воліють робити свої покупки українці, дізнавався UBR.ua.
Загальна картина
В цілому, можна констатувати, що, в порівнянні з 2014 роком, ситуація практично залишилася колишньою - клієнти все також воліють купувати товари онлайн. Однак, за словами засновника Prom.ua Миколи Палієнко, 2015 рік в електронній комерції можна охарактеризувати наступними змінами:
- зросла частка маркетплейсов - торговельних майданчиків;
- кількість замовлень в поштучному вираженні збільшилася на 20-30%, а товарообіг в грівненом еквіваленті - на 40-60%;
- більшість великих гравців ринку почуваються впевнено;
- все частіше електронна комерція сприймається не як данина моді, а як корисне стратегічне рішення;
- користувачі схильні перевіряти ціни та характеристики товарів в Інтернеті, навіть якщо воліють покупки в звичайних аутлетах;
- значно збільшився відсоток продажів з мобільних пристроїв.
"Інтернет виразно стає мобільним", - розповідає засновник сервісу Preply Кирило Біга. -... "Число користувачів мереж четвертого покоління (LTE), переступило символічну межу в 1 млрд. Інша справа, що в Україні розгортання 3G просувається повільно, однак навіть у цьому випадку вже не можна не рахуватися з мобільним трафіком.
Таким чином, говорити про повний перехід торгівлі в онлайн поки рано. На даний момент електронна комерція і рітейл у звичних магазинах потрібно, скоріше, сприймати як два взаємодоповнюючих каналу комунікації з клієнтами. Варто враховувати також і той факт, що деякі види товарів і послуг (наприклад, медичні маніпуляції) просто неможливо здійснювати онлайн. Тому даний і багато інших сегменти найближчим часом будуть доступні тільки в автономному режимі.
Якщо ж говорити про портрет типового українця, який купує в Інтернеті, то необхідно відзначити, що клієнтами онлайн-магазинів все частіше стає не тільки молоде населення, а й представники старших вікових категорій. "Якщо вчора в Інтернеті купували, в першу чергу, технологічні гіки, то сьогодні це явище спостерігається повсюдно серед людей, у яких є доступ до Інтернету і екосистемі надаваних у ньому послуг. Як відомо, лінь - двигун прогресу. Якщо в онлайн простіше, зручніше, і не менш вигідно замовити продукт або оплатити комунальні послуги, тоді чому б і ні. Тут дуже важливо сформувати позитивний користувальницький досвід.
Як відомо, на сайті 04141.com.ua, ви маєте можливість розмістити підприємство у довіднику, при цьому ви допоможете знайти себе, розмістивши інформацію про вашу компанію. Також можна отримати самостійне управління всією інформацією про Ваше підприємство, новинами, акціями, вакансіями, оголошеннями, фотографіями. Розмістити товари і послуги з можливістю створення і відображення повноцінного каталогу товарів, мати індивідуальний дизайн сторінки, можливість брендування - як реальну альтернативи окремому сайту, унікальну адресу в інтернеті з можливістю SEO-просування в пошукових системах Google і Яндекс.
бренд
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
14:02, 6 вересня
14:43, 11 вересня
14:43, 11 вересня
live comments feed...